همزمان با دهه کرامت مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از ورود 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قدرت افتخاري با اشاره به آيين بهره برداري رسمي از طرح هاي توسعه حمل و نقل شهر اصفهان در هفته آينده اظهار كرد: 50 دستگاه اتوبوس جديد با استاندارد يورو 4 هفته آينده به صورت رسمي رونمايي و به ناوگان شهر اصفهان اضافه مي شود. همچنين 30 دستگاه اتوبوس نيز بهسازي خواهند شد. 

وي با بيان اين كه يكي از مهمترين برنامه‌هاي اتوبوسراني اصفهان بازسازي ناوگان است تا اتوبوس‌ها به چرخه فعاليت در شهر باز گردند، بيان كرد: در هفته آينده 30 دستگاه اتوبوس مجهز به سيستم گرمايشي و سرمايشي بازسازي شده و به صورت رسمي به ناوگان اتوبوسراني باز مي گردد.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني اصفهان و حومه به بهره برداري رسمي 8 خط جديد در سطح شهر اصفهان در هفته آينده اشاره و تصريح كرد: افتتاح سامانه اتوبوس تندرو خيابان شيخ بهايي-جهاد به طول يك و نيم كيلومتر، خط ويژه ۲۶ میدان امام حسین علیه السلام _ آتشگاه -پایانه شهدای درچه با ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و خط سامانه تندرو میدان جمهوری اسلامی _ میدان استقلال با ۲۰ دستگاه اتوبوس نو از مهمترين خطوطي است كه در هفته آينده به صورت رسمي در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

وي اضافه كرد: خط ۷۴ پل شیری_ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۴۵ میدان جمهوری _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۸ میدان شهید علیخانی _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۱۵۲پایانه باقوشخانه _ارزنان_حصه شمالی و خط ۱۲۰ میرزا طاهر _ خیابان بابک _ میدان جمهوری نيز در هفته آتي به صورت رسمي در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

افتخاري اعلام كرد: هفته آينده همچنين به صورت رسمي از لباس و فرم ويژه رانندگان با حضور مديران شهري رونمايي مي شود. شعار "خوب ببینیم، خوب دیده شویم، ایمن باشیم" بر اين لباس ها حك شده كه اميد است در زمينه افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل شهري اثرگذار باشد.

وي رونمايي از تابلوهاي جديد راهنماي خطوط و راهنماي مسافر در كليه خطوط و راهنماي تابلو بر روي بدنه اتوبوس به دو زبان فارسي و انگليسي و ساماندهي 15 خط را از ديگر طرح هاي حمل و نقلي آماده بهره برداري رسمي برشمرد و اظهار كرد: همچنين در هفته آينده از 78 واحد مسكوني از سوي تعاوني مسكن اتوبوسراني با هزينه و سرمايه گذاري شركت واحد بهره برداري خواهد شد و در اختيار كاركنان اتوبوسراني قرار خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =