ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار اطلاعیه ای از تحریم یک فرد و یک نهاد کره شمالی را به دلیل آنچه فعالیت سایبری مخرب نامیده شده است، در فهرست تحریم های خود قرار داد.

در بیانیه روز پنج شنبه خزانه داری آمریکا آمده است: وزارت دادگستری هم در یک اقدام مرتبط، پرونده جین هیوک را به اتهام بزهکاری گشوده است.
استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا در این باره گفت: ما اجازه نخواهیم داد که کره شمالی با تضعیف امنیت سایبری جهانی برای پیشبرد منافع خود و تولید درآمد غیرقانونی در نقض تحریم هایمان برسد.

وی افزود: ایالات متحده متعهد است رژیم کره شمالی را برای حملات سایبری و سایر بزهکاری و فعالیت های بی ثبات کننده پاسخگو نگهدارد.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    0 0
    خخخخ.قابل توجه ذوب شدگان درغرب
  • بی نام A1 ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    0 0
    جامعه جهانی باید در اجماعی این. حربه تحریم را از امریکا بگیرد و الان زمان. ان است.با رفتن دیپلمات ها به ‌شور های مختلف و توجیه اینکه بدون مجوز سازمان ملل بر اساس منشور ان تحریم های یکجانبه ممنوع است ، رفتار امریکا را محکوم و نسبت به جابگزینی ارز دیگری به جای دلار به شور بگذارند ، و بهترین ارز در حال حاضر یورو است و با تعهد گرفتن از کشورهای اروپایی که انها در اینده مثل امریکا نشوند، می توان یورو را جایگزین کرد و مطمعنا انها نیز مشتاقند.امتحان کنیم.
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    0 0
    چیز دیگه ای برای تحریم مونده ؟