فدراسیون فوتبالِ تحت هدایت مهدی تاج در حالی با یک شرکت معتبر خارجی قراردادی میلیاردی منعقد کرده است که هیچگونه اطلاع‎رسانی‎ در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همواره در حاشیه برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی جهان مانند جام‎جهانی شرکت‎های مختلف سعی در ايجاد فرصت‌هاى مختلفی برای درآمدزایی دارند. علاوه بر مسائلی مانند حق پخش و حق کپی رایت، موارد دیگری هم در حاشیه جام‎جهانی رخ داده که از اين ميان سود خوبی هم نصیب فدراسیون فوتبال ايران هم شده است. پولی هنگفتی که فدراسیون فوتبال در خصوص آن اطلاعاتی را اعلام نکرده است و مشخص نیست این پول کجاست و صرف چه مواردی شده است.

یکی از شرکت‎های معتبر استیکر (برچسب) جهان، برای جام جهانی 2018 روسیه، با تمامی فدراسیون‎های حاضر در این رویداد بزرگ قراردادی را به امضا رسانده است. قراردادی که در آن مقرر شده این شرکت استیکر حق چاپ تصاویر بازیکنان تیم‎های حاضر در جام‎جهانی را بر روی کارت‎هایی خاص، برچسب و ... داشته باشد. 

قرارداد اين شركت حداقل مبلغ پرداختی به فدراسیون‎ هاى حاضر در جام جهانى ٢٠١٨  را مبلغ 140 هزار دلار  تعيين كرده است. مبلغى که با فرض دلار حدود ١٤ هزار تومانی چیزی معادل دو ميليارد تومان عايد فدراسيون فوتبال ايران می‎شود.

آن چيز كه مشخص نيست چرا فدراسيون فوتبال از اعلام چنين قرارداد ارزشمندی كه موجب درآمدزايى شده است خوددارى كرده و اينكه اين مبلغ آيا محقق شده است و يا مثل موضوع درآمدزايى از فروش لباس هاى تيم ملى با شركت آديداس به نتيجه اى نرسيده است.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =