۰ نفر
۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

پرسپولیس و استقلال فردا پنجشنبه و در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در تمرین عصر روز سه شنبه بدون این که گلر اصلی خود را مشخص کند نفرات دیگری که قصد دارد از آنها در دربی 88 مقابل پرسپولیس بهره ببرد را مشخص کرد. بازیکنانی که برای دقایقی با مربی آلمانی در رختکن قبل از آغاز تمرین نشست داشتن تا از ایده های تاکتیکی شفر برای رویارویی با پرسپولیس آگاه شوند.

در این بین عدم حضور یکی از دو دروازه بان سرشناس در میان این نفرات باعث شد تا ابهامات فراوانی در قبال تصمیم گیری شفر برای حراست از چارچوب دروازه رقم بخورد به خصوص بعد از تمام جنجال هایی که در هفته های اخیر نیمکت نشینی سیدحسین حسینی رقم زده بود. این اقدام باعث شد تا تصمیم گیری شفر برای انتخاب نفر اول استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد تا گمانه زنی ها پیرامون گلر اصلی دربی به اوج خود برسد.

با شناختی که از وینفرد شفر در این مدت حضور در استقلال وجود داشت با حضور سیدمهدی رحمتی در جدال با نساجی مازندران آن هم بعد از اتفاقاتی که در بازی با السد در لیگ قهرمانان رخ داد تا منجر به وداع تلخ استقلال از آسیا شود تقریبا می شد به این جمع بندی رسید که مربی آلمانی همچنان روی حضور کاپیتان اول در دربی نظر دارد چون شفر همیشه مدعی بود گلر برای یک بازی بزرگ باید چند بازی به میدان برود و شرایط روحی روانی خوبی داشته باشد. نظریه ای که ثابت می کرد سیدحسین کمترین شانس ممکن برای حضور در دربی آن هم بعد از 9 بازی نیمکت نشینی را داشته باشد.

اتفاقات تمرین دیروز استقلال و این که شفر نفرات اصلی مدنظرش برای دربی را به رختکن برد تا با آنها جلسه ای داشته باشد این شائبه را رقم زد که مربی آلمانی با عدم دعوت از دروازه بان مد نظرش برای جدال با پرسپولیس ممکن است برای جدال فردا سورپرایز بزرگی برای طرفداران و اهالی فوتبال داشته باشد.مرد آلمانی که به خوبی از نارضایتی دروازه بان نیمکت نشین این روزهای استقلال اطلاع دارد قبل از این با خود سیدحسین حسینی هم نشست خصوصی برگزار کرده بود تا جمع این اتفاقات شائبه سورپرایز بزرگ دربی 88 برای استقلالی ها را تقویت کند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در آخرین جلسه تمرین استقلال قبل از دربی که امروز برگزار می شود همین طور در نشست فنی صبح فردا در اردوی آبی ها وینفرد شفر چه تصمیمی برای انتخاب یار یازدهم و پایانی خود اتخاذ خواهد کرد.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =