ایران نوشت: ساعت 3 بعدازظهر 28 مرداد مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از وقوع یک جنایت در خانه قدیمی دوطبقه‌ای خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در خیابان صفا، تهران نو شدند.

آنها با ورود به محل با جسد زن 37 ساله در یکی از اتاق‌های طبقه دوم خانه قدیمی مواجه شدند. شال زرد رنگ زن جوان دور گردنش پیچیده شده بود و کبودی‌های روی گردن حکایت از خفگی داشت.

شواهد نشان می‌داد قاتل قبل از قتل موهای سر زن را کوتاه کرده است.در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این خانه اجاره‌ای متعلق به مردی به نام کامران است که شوهر سابق مقتول بوده است. مقتول- میترا- 12 سال قبل با کامران ازدواج کرده اما به خاطر اختلافات خانوادگی پس از 10 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده و به همراه دختر و پسرش زندگی می‌کردند.

همچنین  مشخص شد که میترا 6 ماه قبل با مرد دیگری ازدواج کرده است اما در این مدت هر چند وقت یکبار بچه‌ها را به خانه شوهر سابقش برده تا با پدرشان ملاقات کنند. روز حادثه نیز برای آخرین بار پسرش را به دیدن پدرش برده که این اتفاق رخ داده و زن جوان کشته شده است.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به تحقیق از برادر کامران پرداختند، مرد جوانی که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود. او گفت: ساعتی قبل زنگ خانه‌مان را زدند. در را که باز کردم پسر 6 ساله برادرم بود. او به من گفت که امروز برای دیدن پدرش به خانه او که در همان محله ما هست آمده است اما وقتی او داخل یکی از اتاق‌ها بوده، سر و صدایی می‌شنود بعد هم پدرش او را از خانه بیرون می‌آورد. برادرزاده‌ام هنگام خارج شدن از خانه جسد مادرش را دیده بود. او به من گفت که پدرش، مادرش را کشته است و بعد از رساندن او به خانه ما، رفته است. هنوز در شوک حرف‌های برادرزاده‌ام بودم که زنگ تلفن همراهم به صدا درآمد و برادرم گفت که همسرش را به قتل رسانده است. فوراً خودم را به خانه برادرم رساندم، در خانه باز بود و با ورود به خانه با جسد زن سابق برادرم مواجه شدم.

در ادامه بررسی‌ها نامه‌ای کنار جسد زن جوان پیدا شد. نامه‌ای که متهم فراری آن را نوشته بود. مضمون نامه این بود: «خیلی دوستت داشتم تو نباید ازدواج می‌کردی به همین خاطر این کار را انجام دادم. با کفن سفید بیا، منتظرتم.»

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ردیابی‌ها برای شناسایی قاتل فراری ادامه دارد.
17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =