«طرح نائب الزیاره شهید» در استان اجرا می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری گفت : در «طرح نائب الزیاره شهید» به تعداد 2400 شهید استان پیکسل سوزنی (نصب به‌صورت بج سینه) با تمثال مبارک شهید طراحی گردیده که هر زائر نائب الزیاره یک شهید می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال  وبختیاری به نقل از پایگاه خبری ایثار ، فریبرز نجفی افزود:  هم‌زمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات با همکاری سازمان حج و زیارت، «طرح نائب الزیاره شهید» در استان به اجرا درآمد.

وی  ضمن اشاره به اینکه یکی از آرزوهای شهدا در دفاع مقدس باز کردن راه کربلا و زیارت امام حسین (ع) بوده است، گفت: در این طرح به تعداد 2400 شهید استان پیکسل سوزنی (نصب به‌صورت بج سینه) با تمثال مبارک شهید، که هر زائر نائب الزیاره یک شهید می‌باشد و با نصب این پیکسل بر روی سینه و حضور در زیارتگاه‌ها بعد از بازگشت می‌تواند آن را تحویل بنیاد داده تا در سرکشی‌ها به خانواده معظم آن شهید اهدا گردد.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین (ع) با دشمن جنگیدند و با آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌گردد.

لذا از تمامی زائران، کاروان‌ها و گروه‌های زیارتی عتبات عالیات دعوت می‌شود جهت دریافت پیکسل ذکرشده به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه نمایند.

«طرح نائب الزیاره شهید» در استان اجرا می شود

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =