گفت‌وگو با دوچرخه‌سوار ملی‌پوش که نزدیک بود در آزادی کتک بخورد!

همین چند روز پیش بود که خبر رسید یکی از قهرمان‌های دوچرخه سواری که دارد خودش را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌کند برای ورود به ورزشگاه آزادی به مشکل خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جالب اینجاست که درگیری او با مسئولان حراست مجموعه آزادی بوده کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شده است.به همین بهانه با مهدی سهرابی دوچرخه سوار تیم ملی تماس گرفتیم تا خودش در این باره توضیح بدهد.

ماجرای درگیری در آزادی چه بود؟
من اول از همه باید برای خودم تاسف بخورم که این اتفاق افتاده است.متاسفم که اجازه نمی دهند من دوچرخه سوار ملی پوش وارد ورزشگاه آزادی شود.

چرا این اتفاق افتاد؟
نمی دانم.تا آن روز و برای امسال این مشکل پیش نمی آمد اما آن روز جلوی من را گررفتند.22 سال است دارم برای ایران رکاب می زنم و متاسفم.در این 22 سال 400 مدال استانی،کشوری،ملی، آسیایی و بین المللی کسب کرده ام اما برای ورود به مجموعه آزادی باید درگیر شوم.

مگر هماهنگی های لازم انجام نشده بود؟
هیچ وقتی مشکلی نبوده اما ایندفعه از من کارت ورود به مجموعه می خواستند.البته این فقط مشکل من نیست.یادتان باشد قبلا هم از این اتفاق ها افتاده است.متاسفانه کلیه دوچرخه سواران کارت ندارند و همیشه برای تردد به این مجموعه باید هماهنگی شود.

خب چرا برای شما کارت نمی زنند؟
در چند سال گذشته چنین چیزی مطرح نبود و تردد ما به صورت عادی صورت می گرفت اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که ایندفعه برای ورود به مجموعه پیست دوچرخه سواری از من کارت تردد خواستند و اعلام کردند در این خصوص هماهنگی صورت نگرفته است.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =