دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در عملیات مشترک دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر عتباتی اظهار داشت:‌ به دنبال بررسی‌ها مبنی بر فعالیت تعدادی از قاچاقچیان و محرز شدن این امر روز گذشته در عملیات مشترک دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه عمده مواد کشف شده از این سوداگران مرگ تریاک بوده است، تصریح کرد: در این رابطه چهار نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده و پرونده برای تخلفات و جرائم این افراد تشکیل شده و بدون هیچ گونه اغماض و چشم‌پوشی بررسی و با این افراد برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: تلاش‌های انجام یافته در راستای مبارزه با مواد مخدر افزایش قابل توجه کشفیات مواد مخدر را در سال گذشته به دنبال داشته است که این حاکی از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در برخوردهای جدی و قاطع با سوداگران مرگ است.

مواد مخدر

عتباتی از تشدید برخوردها با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه قاچاق مواد مخدر تهدیدی بر علیه جامعه، خانواده و نوجوانان و جوانان بوده اقدامات برای مقابله با این پدیده در سطح استان به شکل جدی پیگیری می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را هر چه بیشتر بر سوداگران مرگ در استان تنگ کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =