رخداد 30 اکتبر اپل ممکن است شامل رونمایی از آی پد و مک جدید باشد.

 

به گزارش خبرآنلاین، ماه گذشته بود که اپل با رونمایی از 3 آیفون جدید و جدیدترین ساعت هوشمندش، بازار را تکان داد اما حالا با ارسال دعوت‌نامه‌ به رسانه‌ها و کارشناسان، رخداد 30 اکتبر در بروکلین نیویورک را اعلام کرده است.{لینک}

بر اساس شایعات و اخبار لورفته باید شاهد رونمایی از 4 محصول باشیم. آی پد پرو جدید که پورت لایتنینگ آن به یو اس بی تایپ سی تبدیل‌شده، یکی از این محصولات است. این مدل 11 اینچی است که در کنار مدل 12.9 اینچی جدید رونمایی خواهد شد.

هم‌زمان کمپانی ادوبی نسخه فول فتوشاپ خود را برای آی پد بیرون داده و با یک نگاه می‌توان فهمید تغییرات جدید با آی پد جدید هماهنگ شده است.

پیش‌تر بلومبرگ گزارش داده بود که قرار است اپل مک بوک ارزان‌قیمت و مک مینی حرفه‌ای را راهی بازار کند و ممکن است این دو محصول را در رخداد 30 اکتبر ببینیم.

مک جدید به‌جای مک بوک ایر می‌آید که سال‌ها بدون آپدیت مانده و اپل چند وقتی است تولید آن را متوقف کرده است. وضعیت مک مینی بدتر بوده و سالهاست آپدیت نشده است و بنابراین باید شاهد نسل جدید از این دو محصول باشیم.

شاید هم رونمایی از مک پرو را شاهد باشیم که در سال 2019 عرضه خواهد شد و اپل پیش‌تر قول آن را داده بود.

روز 30 اکتبر 2018 ساعت 10 صبح به وقت محلی اینجا را کلیک کنید تا مراسم را به صورت زنده ببیند.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    2 0
    اپديت جديد سيستم عامل ايفون باعث شده نور صفحه نمايش بشدت چشم رو اذيت كنه، از طرفي نور را كم مي كني صفحه تاريك ميشه، فكر مي كنم سوتي وحشتناكي دادن، اميدوارم برطرفش كنند