مسئول کمیته اجرایی اجلاس نماز استان چهارمحال وبختیاری گفت: اجلاس نماز چهارمحال و بختیاری هم ‌زمان با هفته وحدت؛ ٢٩ آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جواد کارگران دهکردی افزود: اجلاس استانی نماز، ۲۹ آبان ماه سال جاری و هم ‌زمان با ایام مبارک هفته وحدت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های مختلف اجرایی برای این اجلاس تشکیل و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است، افزود: پیش بینی شده است حدود ۸۰۰ نفر در این اجلاس استانی حضور یابند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مدعوین این اجلاس را دانشجویان، دانش آموزان، دبیران و مسئولین ستاد‌های اقامه نماز شهرستان‌ها و قشر‌های مختلف مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: در اجلاس استانی نماز از فعالین عرصه نماز در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل می‌آید.

جواد کارگران، با بیان اینکه اجلاس‌های شهرستانی نماز نیز پس از اجلاس استانی برگزار خواهند شد، تأکید کرد: چهارمحال و بختیاری تنها استان کشور است که اجلاس‌های شهرستانی نماز را برگزار می‌کند.

وی محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور را مهمان ویژه این اجلاس معرفی و گفت: اجلاس استانی نماز با اجلاس نماز شهرستان شهرکرد ادغام شده و ۲۹ آبان ماه در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.

گفتنی است، 29 آبان ماه؛ سالروز ولادت حضرت رسول اکرم "صلی الله علیه و آله سلم" و آغاز هفته وحدت می باشد.

جواد کارگران دهکردی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =