۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
شهرداری زنجان دنبال رضایت مردم است

شهردار زنجان گفت: باید فضایی برای استقرار و خرید و فروش تهیه کرده و پس از آن به‌دنبال ساماندهی نمایشگاه‌های خودرو باشیم.

به گزارش خبرآنلاین ، مسیح‌اله معصومی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در صورت استقبال مردم مرکز خرید و فروش خودرو ، روزانه خواهد بود ولی در گام نخست به‌صورت جمعه بازار خواهد بود.

وی تصریح‌کرد: تعرفه‌ها در این مرکز به نسبت نمایشگاه‌ها ارزان‌تر خواهد بود و کارشناسان نیز در محل مستقر خواهند شد و با راه‌اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو نیز کمک خواهیم کرد تا فضایی برای خرید و فروش مجازی خودرو فراهم شود.

وی به کلنگ‌زنی نمایشگاه‌های دائم و فعال نیز اشاره کرد و گفت: انتظار داریم نمایشگاه داران به این مرکز منتقل شود و امیدواریم استقبال خوبی از سوی فعالان این صنف نیز صورت گیرد.
این مسئول به استقرار خدمات فنی در این محل در اینده‌ای نزدیک اشاره کرد و افزود: کارواش، مکانیکی و دیگر خدمات دیگر در این محل به‌صورت متمرکز ارائه خواهد شد.

وی به راه‌اندازی پارکینگ ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به منظر بد پارک این ماشین‌آلات در حاشیه خیابان‌ها امیدواریم با راه‌اندازی پارکینگ مخصوص این مشکل برطرف شود.

شهردار زنجان در ادامه با بیان اینکه شهرداری تمهیدات لازم برای تجهیز مرکز در نظر گرفته شده است، یاداورشد: البته همراهی ارگان‌های دیگر نیز با شهرداری بسیار حائز اهمیت است.
معصومی همچنین با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری این این نیست که منافع عده‌ای از افراد تامین کند، گفت: باید به فکر همه شهروندان بود. فعالیت برخی نمایشگاه‌ها برای شهروندان مشکل ایجاد کرده است و باید به‌طور کلی به این موضوع توجه کرد.
معصومی تصریح‌کرد: شهرداری نهاد عمومی است و بیشتر به دنبال رضایت مردم است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =