فارس نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی تاکید کرد: ضرورت دارد نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل و ایادی حادثه تروریستی اهواز اقدام کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی حادثه تروریستی امروز اهواز پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

وقوع حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی  از افراد نظامی و غیرنظامی شد موجب تأسف گردید.

این حرکت ناجوانمردانه که در آستانه نمایش غرورآفرین توانمندی‌های نظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس توسط چند عنصر مسلح تکفیری و وابسته به گروه‌های معاند انجام شد بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان در مواجهه با اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که چون توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارند اینگونه با قساوت و کینه به روی کودک و زن و مردم بیگناه آتش میگشایند و دست به تحرکات خصمانه می‌زنند.

این جنایت در ادامه خباثتهای چهل سال گذشته بر علیه انقلاب و نظام می‌باشد اما ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند و اینگونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ آنها نخواهد داشت و همچون گذشته استوار و ثابت قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهند داد. 

ضرورت دارد نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل و ایادی این حادثه تروریستی اقدام کرده و آنان را به سزای اعمال ننگینشان برسانند. 

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این شهیدان عزیز از خداوند متعال برای شهدای گرانقدر حادثه علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =