انتقاد شدید رییس امور شعب بانک ملی لرستان از بانکهای خصوصی

رییس امور شعب بانک ملی لرستان گفت: برخی از بانکهای خصوصی با پرداخت تسهیلات روز شمار پول مردم را جمع آوری و به سمت استانها پیشرفته و مرکز هدایت می کند که این بزرگترین جفا و ظلم در حق مردم استانهای محروم است.

هادی کردعلیوند: به گزارش خبرآنلاین لرستان، بیژن مقدم بیرانوند با بیان اینکه رسانه های استان لرستان جزو بهترین رسانه ها در کشور هستند گفت: صداقت رسانه های استان لرستان قابل ستایش است.

وی با تاکید براینکه اصحاب رسانه در ایفای مسوولیت مهم خود باید بصیرت همراه با صداقت داشته باشند. افزود: بهترین رسانه ها را در استان لرستان داریم ، لازم می دانم از طرف سیستم بانکی از اصحاب رسانه استان تقدیر و تشکر کنم.

نارضایتی از موسسات و بانکهای خصوصی

و‌ی با ابراز نارضایتی و نگرانی از عملکرد برخی از موسسات و بانکهای خصوصی در استان گفت: برخی از بانکهای خصوصی با پرداخت تسهیلات روز شمار پول مردم را جمع آوری و به سمت استانها پیشرفته و مرکز هدایت می کند که این بزرگترین جفا و ظلم در حق مردم استانهای محروم است.

 

لوگو انتقاد

 

وی با بیان اینکه نسبت به مصارف و منابع بانکهای خصوصی کمتر از 20 درصد است، گفت: این جفا در حق استانهای محروم است که پول مردم استان در این بانکها جمع آوری شوند و به سمت مرکز هدایت شوند.

رییس امور شعب بانک ملی استان لرستان گفت: به عنوان بانک دولتی در همین ماه 800 میلیارد منابع از بانک ملی استان خارج شده است، تعهد داریم 60 میلیارد برای ساخت بیمارستان کوهدشت 60 میلیاردتومان برای بیمارستان درود و همچنین به بیمارستان غربالگری خرم آباد وبخشهای درمانی و صنعت ... تسهیلات پرداخت نمایم. یک ریال سپرده مانند بانکهای خصوصی دریافت نکردیم.

پرداخت 800 میلیارد تسهیلات به پتروشیمی خرم آباد

وی در ادامه از پرداخت 800 میلیارد تسهیلات به پتروشیمی خرم آباد خبرداد گفت: باعث می شود منابع بانکهای دولتی با ریسک نقدینگی روبرو شوند و منابع به سمت بانکهای خصوصی بروند.

وی گفت: رسانه های استان در این زمینه باید بررسی میدانی از بانکهای خصوصی به عمل آورند نرخ سپرده و منابع این بانکها را به اطلاع مردم برسانند تا مردم بدانند که سپرده آنها در این بانکها چقدر اثرات منفی بر توسعه استان دارند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =