۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۹

ایرنا نوشت: یک منبع امنیتی مصری از کشته شدن 11 تروریست در جریان تبادل آتش با نیروهای پلیس در منطقه «العریش» واقع در شمال سینا خبر داد.

تارنمای المصری الیوم امروز یکشنبه نوشت: نیروهای امنیتی و پلیس اطلاع یافتند گروهی از تروریست‌ها در محلی در منطقه «السلایمه» العریش در خانه ای تیمی مستقر شده و قصد انجام عملیات تروریستی دارند و پس از کسب مجوز از مقام های عالی رتبه منطقه، به این گروه حمله شد که عناصر تروریستی شروع به تیراندازی به سمت نیروهای پلیس کردند.

این منبع افزود،در اثر این تبادل آتش 11 تروریست کشته شدند و مقادیر زیادی فشنگ و مهمات و اسلحه و یک بمب آماده انفجار از مخفیگاه آن ها گشف و ضبط شد.

این منبع به تلفات احتمالی نیروهای امنیتی و پلیس در این عملیات اشاره ای نکرد.
به گفته منابع امنیتی مصری طی یک ماه گذشته دست کم 24 تروریست در العریش در جریان دو عملیات نیروهای امنیتی و پلیس خبر کشته شده اند.

بر همین اساس، در سه عملیات نیروهای دولتی مصر در العریش سه خانه تیمی تروریست ها شناسایی شده و پس از حمله به آن ها در مجموع 35 تروریست ها کشته شده اند.

نیروهای مسلح مصر با دستور رئیس جمهوری این کشور از نهم فوریه 2018 (20 بهمن 96) عملیات گسترده ای را ضد عناصر مسلح در منطقه سینا آغاز کرده اند که بر اساس گزارش های رسمی تاکنون بیش از 150 تروریست طی آن کشته شده اند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =