بهره برداری از ۴۱ پروژه آبرسانی روستایی لرستان تا پایان سال مالی ۹۶

رئیس اداره نظارت بر طرح های آب وفاضلاب روستایی لرستان از بهره برداری ۴۱ پروژه آبرسانی روستایی تا پایان سال مالی ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجتبی دالوند گفت: دولتمردان با رویکرد اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی را که یکی از یادگارهای امام راحل ( ره ) و فرامین های مقام معظم رهبری بود در سطح کشور در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: شرکت آبفار لرستان نیز در همین راستا ۱۳۸ روستا در قالب ۴۱ پروژه را در سال ۹۶ در دستور کار قرار دادند و این شرکت در تلاش است تا پایان سال مالی پروژه های سال ۹۶ که مصادف با تیر ماه سال ۹۷ می باشد.

وی اضافه کرد: این پروژه با جمعیتی حدود ۶۳ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره مند شود ، اعتباری که برای اجرای این پروژه ها در نظر گرفته شده بالغ بر ۴۱۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد با توجه به اینکه تاکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بصورت میانگین بیش از ۵۰ درصد می باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا پایان تیر ماه ۹۷ این رقم را به ۱۰۰ درصد برسانیم واز مردم فهیم وولایت مدار استان انتظار داریم که درراستای اجرای پروژه ها با توجه به برودت سرما وبارندگی در پیش رو ومحدودیت هایی که شرکت آبفار لرستان در بحث معارضین و مشکلات اجتماعی دارد.

و اظهار امیدواری کرد: مردم قبل از اینکه پروژه ها به مرحله بهره برداری برسند حتماً اهالی محترم این روستا جهت مشارکت در مدیریت مصرف بهینه آب نسبت به خرید امتیاز آب ونصب کنتور های خانگی اقدام نمایند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =