اعزام دومین تیم سحر استان البرز به مناطق آسیب دیده از زلزله

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز از حضور تیم حمایت های روانی سحر در استان کرمانشاه ، شهرستان قصر شیرین خبرداد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان البرز ، مهناز قائم پناه اظهار کرد : دومین تیم حمایت های روانی (سحر) استان البرز متشکل از 16 عضو این جمعیت برای انجام فعالیت های بشر دوستانه از تاریخ 3 لغایت 11 اسفند ماه در استان کرمانشاه حضور یافتند.

وی ادامه داد : این تیم شامل جوانان شاخه آزاد و دانشجویی برای احیای روحیه کودکان و خانواده ها ی آسیب دیده بهمراه پزشک روانشناس و مدد کار اجتماعی به منطقه اعزام شدند.

قائم پناه اظهار داشت: بیش از 500 بسته فرهنگى شامل مدادرنگى، دفتر نقاشى، بادکنک ، عروسک و اسباب بازى و همچنین بسته بهداشتى به منطقه اعزام که طى روزهاى استقرار در محل زلزله زده بین کودکان و خانواده توزیع خواهد شد.

وى افزود: علاوه بر توزیع اقلام تهیه شده و برپایى ایستگاه هاى تفریحى و سرگرمى کودکان، کلاسهاى امداد و کمکهاى اولیه و همچنین کارگاه غلبه بر استرس در حوادث، ویژه بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز ضمن پاسداشت از خدمات و زحمات تیم اعزامى و کلیه جوانان اعزمى در سراسر کشور، افزود: تمامى خدمات جهت کم کردن رنج و آسیب هاى وارده به هموطنان عزیز صورت گرفته و تا جاى ممکن در جهت تسکین آلام بشرى و حمایت از آسیب دیدگان، از هیچ تلاشى فروگذار نخواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =