افتتاح نخستین بلوک شهری در بافت فرسوده کرج برای اولین بار در کشور

شهردار کرج با اشاره به ضرورت توجه به نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده از افتتاح نخستین بلوک شهری در بافت فرسوده این کلانشهر خبر داد و گفت: کرج اولین کلانشهر کشور است که نوسازی بافت های فرسوده را آغاز کرده است.

به گزارش خبر آنلاین ،طبق گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری در مراسم افتتاحیه 39 پروژه شهری که با حضور، نجفی، استاندار البرز، کولیوند؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شاکرمی، دادستان عمومی شهر کرج، محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز، خانواده شهدا و اصحاب رسانه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، این خبر را اعلام کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری نخستین بلوک شهری رونمایی شود.

این مسئول اضافه کرد: به طور قطع بهسازی مناطق فرسوده شرایط را برای زندگی مردم کم برخوردار و حرکت به سمت توسعه پایدار که از اصلی ترین اهداف مدیریت شهری کرج است، مطلوب خواهد ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره و بیان کرد: برای عبور از چالش های فرهنگی نیازمند مشارکت و حضور فعال مردم هستیم که تحقق این مهم با برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد در حال پیگیری است.

شهردار کرج افزود: سرانه های اولیه برای تقویت مشارکت شهروندان و کاهش چالش های فرهنگی را تامین کردیم و خوشبختانه حضور فعال مساجد، نقش موثری را در رفع نیازهای فرهنگی محقق کرده است.

نصیری در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت روز مهندس اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به زحمات مهندسان عزیز برای توسعه شهر، افتتاح 39 پروژه مدیریت شهری را به این روز موکول کردیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =