نابودی اقتصاد کشور درصورت ایجاد نشدن سرویس‌های داخلی فضای مجازی

مشاور پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر سرویس های داخلی در کشور ایجاد نشود اقتصاد کشور به سمت نابودی می رود و سرمایه های زیادی از کشور خارج می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مهدی کریمی نیسیانی ظهر امروز در همایش فضای مجازی که در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد، گفت: فناوری‌های بسیاری در آینده دنیا را تغییر می‌دهد که دو انقلاب وب و صنعت پول و بانکداری تاکنون تواسته جامعه و دنیا را تحت تأثیر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اطلاعاتی در اختیار ما قرار دارد که جامعه را در دست هدایت دارد و در مورد وب موضوعاتی بسیاری وجود دارد که در آینده شاهد وب چهار خواهیم بود و منظور از وب یک مباحثی است که یک طرفه است و از این میان می‌توان به روزنامه‌ها اشاره کرد.

مشاور پدافند غیرعامل کشور گفت: وب دو نیز وب تعاملی است که می‌توان هم مطلبی ایجاد کرد و هم مطلبی خواند و می‌توان به ناشری در تلگرام اشاره کرد که هم استفاده کننده و هم نشر دهنده اطلاعات هستند.

وی بیان کرد: وب سه نیز تنها تعامل بین افراد نیست و تمامی اجزایی که در فضای مجازی درگیر هستند نقشی را ایفا می‌کنند که وب چند طرفه است و از این میان می‌توان به تلگرام اشاره کرد و اشکالاتی که رخ می‌دهد به سبب مدیریت وب‌های جدید با وب‌های گذشته است.

کریمی با اشاره به تلگرام تأکید کرد: این برنامه یک پیام رسان متن باز چند سکویی است که چهار سرور اصلی دارد و سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است که مبنای ایجاد این برنامه غیرانتفاعی است و تعداد کاربران آن بیش از ۲۰۰ میلیون نفر است.
وی یادآور شد:اگر سرویس های داخلی در کشور ایجاد نشود اقتصاد کشور به سمت نابودی می رود و سرمایه های زیادی از کشور خارج می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =