مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از عزادران حسینی و مسئولین هیئت ها خواست در حین برپایی تکایا و عزاداری ، اصول ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل اين شرکت ضمن تسليت فرارسيدن ماه محرم و ايام عزاداري ابا عبدالله الحسين (ع) بر رعايت اصول ايمني در مساجد ، حسينه ها و هيئت هاي عزاداري تاکيد کرد و گفت : نصب تجهيزات عزاداري به تاسيسات شبکه هاي برق ، خطر بروز حوادث را در پي دارد .

وی در ادامه این خبر با اشاره به اینکه شبکه های برق رسانی عایق نیستند افزود : نزدیک کردن اجسام به حريم شبکه هاي برق رساني جهت برپايي تکايا و نصب داربست ،خطر برق گرفتگي و ايجاد حادثه را تشديد مي کند.

مهندس فرهزاد با تاکید بر اینکه پایه ها و تجهیزات برق رسانی محل مناسبی برای نصب پرچم و وسایل عزاداري نيست ، از مسئولين هيئت ها خواست به منظور حفظ جان خود وساير شهروندان و جلوگيري از وقع حوادث ناگوار ، از نصب هرگونه تجهيزات به پايه ها و تاسيسات برق رساني خودداري کنند.

وی در پایان این خبر خاطر نشان کرد : مسئولین هیئت ها می توانند جهت برقراری انشعاب موقت برق به امور برق محل سکونت خود مراجعه نموده و نسبت به اخذ انشعاب اقدام نمایند ودر صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالي مراتب را از طريق تلفن مرکز فوريتهاي برق با شماره ۱۲۱ ، گزارش نمايند.

نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه های برق خطر بروز حوادث را تشدید می کند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =