استاندار اردبیل گفت: سفر به آذربایجان با دو هدف انجام می شود که هدف اول در حضور مدیرعامل راه آهن کشور به منظور رایزنی درخصوص خط انتقال راه آهن اردبیل به آذربایجان جلسه ای را خواهیم داشت، در این خصوص صحبت ها و توافقات اولیه انجام شده است و در آذربایجان به دنبال توافق نهایی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ استاندار اردبیل گفت: سفر به آذربایجان با دو هدف انجام می شود که هدف اول در حضور مدیرعامل راه آهن کشور به منظور رایزنی درخصوص خط انتقال راه آهن اردبیل به آذربایجان جلسه ای را خواهیم داشت، در این خصوص صحبت ها و توافقات اولیه انجام شده است و در آذربایجان به دنبال توافق نهایی خواهیم بود.

اکبر بهنام‌جو ادامه داد: این خط انتقال راه آهن برای استان اردبیل بسیار حیاتی است و می تواند شاه راه اتصال استان به کشور آذربایجان و همچنین به کشورهای آسیای میانه باشد که قطعا تسهیل‌گر مهمی در روابط تجاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: هدف دیگر بحث فعالیت های تجاریو بازرگانی و گردشگری است که با محوریت اتاق بازرگانی استان و با همکاری مدیرانی که از استان در این سفر حضور خواهند داشت در بحث جذب سرمایه گذار، صادرات و همکاری های تجاری به دنبال توافقات دو جانبه هستیم.

اکبر بهنام جو

بهانم‌جو در خصوص این سفر گفت: سفیر آذربایجان قبلا سفری به اردبیل داشتند و مهمان ما بودند که همکاری و همراهی خوبی را با استان اردبیل آغاز کردند و به دعوت آنها ما این سفر را به آذربایجان خواهیم داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =