باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بنابر اعلام منابع ترکیه‌ای، «مشعل سعد البوستانی» یکی از ۱۵ مظنون قتل جمال خاشقچی، در تصادفی مشکوک با خودرو کشته شده است.

به نقل از روزنامه ترکیه‌ای ینی شفق، مشعل سعد البوستانی، یکی از 15 مظنونی که در ماجرای کشته شدن احتمالی جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول نقش داشته است، در یک تصادف مشکوک [در عربستان] کشته شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است البوستانی که دارای درجه ستوانی از نیروی هوایی سلطنتی عربستان بود، احتمالا برای جلوگیری از برملا کردن جزئیاتی از این ماجرا کشته شده است.

مرگ یکی از مظنونین قتل خاشقجی در تصادفی مشکوک!

هیچ جزئیاتی درباره چگونگی تصادف البوستانی در دست نیست. البوستانی در ساعت 1:45 دقیقه دوم اکتبر به وقت محلی وارد ترکیه شد. او در ابتدا ساعاتی را در گراندهتل وایندام، در نزدیکی کنسولگری عربستان اقامت داشت و در ساعت 9:46 دقیقه بعدازظهر به وقت محلی با یک جت اختصاصی متعلق به شرکت هوایی اسکای پرایم، ترکیه را ترک کرد.

مقامات ترکیه اعلام کردند فایل صوتی و ویدئویی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد جمال خاشقجی در دوم اکتبر و پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسیده است. روز سه شنبه روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد مقامات ترکیه موفق شدند هویت 5 تن از 15 مظنون به دست داشتن در ماجرای قتل خاشقجی را شناسایی کنند که براساس گفته آنها چهار نفر از آنها به دولت عربستان وابسته هستند.

خاشقجی آخرین بار در دوم اکتبر در زمان ورود به کنسولگری عربستان در استانبول دیده شد. او برای دریافت اسناد لازم برای ازدواج مجدد خود به کنسولگری مراجعه کرده بود.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    10 1
    تعجب کردم که چرا انقدر عربستان پاکسازی را دیر شروع کرده
  • کیوان NL ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    13 2
    امید به خدا هممشون به درک واصل می شن. مهمتر از همه هم بن سلمان
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    10 0
    قاتل ها هیچوقت به بهشت نمی روند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 4
    ممکنه انگلیس تعمدی خاشقچی را کشته باشد که مسلمانان از دلار ۱۲ تومنی شده از ۴ تومن بی خبر شوند و فراموش کنند و از کم هوشی مسلمانان استفاده کند. بهترین کار قیام علیه استکبار انگلیس برای ازادی و استقلال است.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    6 0
    با توجه به اينكه ترامپ گفته كه عوامل خودسر عامل قتل خاشقچى ميباشند تعجب نكنيد كه بزودى تلويزيون عربستان چند نفرو بياره اعتراف كنن كه از ايران پول گرفتن خاشقچى رو كشتن
    • بدون نام ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
      1 1
      چقد از این سناریوها دیدیم ما
  • ناشناس A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    قتل با اتومبیل تکنیکی بسیار پیش پا افتاده و قدیمی است امروزه استفاده از مواد شیمیایی از داروی.... گرفته تا اسپری گاز اعصاب توصیه میشود.