سرپرست شهرداری کرج با اشاره به پیشرفت 55 درصدی پروژه تعریض خط 4 حصار کرج، طول این پروژه را چهار کیلومتر عنوان کرد که از محدوده میدان حافظ تا تونل ورودی میدان امیرکبیر را در بر می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج": محمدرضا احمدی نژاد در نشست با پیمانکار پروژه تعریض خط ۴ حصار که به منظور بررسی مشکلات و موانع موجود برگزار شد، تاکید کرد: اقدامات لازم پیوسته به منظور حفظ و افزایش رضایت شهروندان و تسهیل در تردد آنها در این مسیر انجام می گیرد.
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به پیشرفت فیزیکی 55 درصدی این پروژه، افزود: به منظور رفع مشکلات موجود، همکاری با سازمان های مربوطه برقرار خواهد شد تا این پروژه با سرعت و دقت عمل بالایی به بهره برداری برسد.
وی با تشریح وضعیت کنونی پروژه خط ۴ حصار بر تسریع در روند اجرایی این طرح تاکید کرد و افزود: زیرسازی مطلوب یکی دیگر از اقدامات حائز اهمیتی است که در این طرح باید مورد توجه قرار گیرد چرا که عدم توجه به این مهم تبعات خود را به دنبال خواهد داشت، بدیهی است اجرای صحیح عملیات باعث افزایش عمر و بهره وری هر چه بیشتر این پروژه مواصلاتی خواهد شد.
احمدی نژاد در ادامه ضمن بازدید میدانی از این پروژه، گفت: با توجه به اینکه روند اجرایی این پروژه به درازا کشیده شده لذا دستور داده شد این طرح بر اساس زمان بندی دقیق، عملیاتی و کارشناسی شده به بهره برداری برسد تا هر چه سریع تر مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.
سرپرست شهرداری کرج در پایان، اولویت بعدی پروژه تعریض خط ۴ حصار را پرداختن به قسمت مسکونی این منطقه اعلام کرد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =