نماینده جنجالی فدراسیون در بازی نساجی و استقلال: حرف نمی‌زنم چون نمی‌خواهم محروم شوم!

داوود رفعتی ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال در بازی نساجی و استقلال با نصب داربست در استادیوم مانع تماشای بازی برای همسایه استادیوم وطنی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی نساجی و استقلال حواشی زیادی داشت. داوود رفعتی ناظر فدراسیون فوتبال که در بازی نساجی و ذوب آهن هم ناظر بود، مثل بازی اول لیگ به همسایه استادیوم وطنی اجازه حضور روی پشت بام خانه اش را نداد. در بازی نساجی برابر استقلال وقتی رفعتی با مخالفت همسایه روبرو شد درخواست داد تا داربستی مقابل زاویه دید همسایه نصب کنند تا اون نتواند روی دیوار بشیند. اما آن همسایه استادیوم وطنی داربستی بلندتر از داربست مسئولین برگزاری بازی در حیاط خانه خود نصب کرد تا بتواند راحت و بدون دغدغه و از حیاط خانه خودش بازی را تماشا کند. داوود رفعتی در مصاحبع با خبرآنلاین گفت:« من اجازه مصاحبه ندارم و تنها آقای فتاحی می توانند صحبت کنند و اگر من مصاحبه کنم چهار جلسه محروم خواهم شد.»

رفعتی درباره اینکه حتی به دوربین برنامه نود اجازه نداد تا از همسایه استادیوم وطنی فیلم برداری کند و اینکه ایشان مسئول نصب داربست در استادیوم بودند گفت:« من هر کاری سعید فتاحی هم آنجا بوده و از خود ایشان بپرسید و من اجازه صحبت ندارم. هفته اول هم اگر مصاحبه کردم با اجازه شخص رییس فدراسیون بوده و حق حرف زدن ندارم و نمی خواهم چهار جلسه محروم شوم و مرا از نان خوردن نندازید.»

او درباره اینکه در دوران داوری هم تصمیمات بحث برانگیز می گرفته و اینکه آیا با این تصمیماتش علاقه ای برای دیده شدن دارد گفت:« این نظر لطف شماست اما نمی خواهم حرف بزنم.»

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =