هنرمندان سرشناس در مراسم اکران ویژه «ترومای سرخ» ضمن تقدیر از اسماعیل میهن دوست کارگردان این فیلم، از اینکه او با شجاعت در فضای تجاری این روزهای سینما چنین اثر متفاوتی ساخته است ابراز خشنودی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «ترومای سرخ» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اسماعیل میهن دوست دوشنبه 30 مهرماه در پردیس چارسو با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نمایش درآمد. در این اکران ویژه، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، محمدرضا هدایتی و نیما رییسی  پس از صحبت هایی کوتاه در کنار مردم و عوامل فیلم به تماشای فیلم نشستند.

ستاره اسکندری با اشاره به اینکه ساختن فیلم هایی شبیه به «ترومای سرخ» فقط عشق می ‌خواهد گفت: گروه ‌هایی که فیلم هایی از این جنس بسازند  بسیار کم اند. در شرایطی که سینما هر روز بیشتر به سمت تجاری شدن حرکت می کند جای خوشحالی است که هنوز سینمای متفاوتی وجود دارد که صرفا تجاری نیست.

این بازیگر ادامه داد : من به اسماعیل میهن دوست تبریک می گویم بابت کار ارزشمندی که انجام داده و در کارش سراغ بچه هایی رفته که مستعداند ، تئاتر کار می کنند و بازی کردن را خوب بلدند.

او خطاب به جوانانی که در «ترومای سرخ» بازی کرده اند گفت: امیدوارم همین طور پرقدرت حضور داشته باشید  تا همه با هم  نگذاریم سینما فقط و فقط به سمت تجاری شدن برود و از رسالت اصلی اش دور شود. البته باید بدانید که راه سختی در پیش رو دارید.

مراسم اکران ترومای سرخ با حضور هنرمندان

مسعود کرامتی نیز در صحبت هایش به لزوم حمایت از سینمای مستقل اشاره کرد و گفت: نمی فهمم چرا فیلم به این خوبی نسبت به فیلم های دیگر مخاطب کمتری دارد. خوب است اگر این فیلم های دغدغه مند بیشتر دیده شوند.

کرامتی ادامه داد : همه جا نوع های مختلف فیلم وجود دارد و هر فیلمی تماشاچی خودش را دارد . فیلم هنری همیشه تاریخ بار فرهنگی سینما را بر دوش می کشد و قرار است فیلم های هنری یک قدم جلوتر باشند . اما این جنس فیلم متاسفانه در ایران به شدت مهجور است. همان طور که در تمام عرصه های دیگر کشور ما کار جدی و درست به نوعی محکوم به شکست است.

محمد رضا هدایتی نیز در تایید حرف های ستاره اسکندری و مسعود کرامتی بر حمایت از سینما و سینماگران مستقل تاکید کرد و گفت: امیدوارم اسماعیل میهن دوست با ساختن این فیلم در میان فیلم های تجاری پا پس نکشد و توبه نکند و هم چنان به فیلمسازی اش ادامه بدهد.

نیما رییسی نیز به عنوان آخرین مهمانی که به روی صحنه آمد گفت: مطمئنم که اسماعیل میهن دوست با کلی تجربه و اندوخته فیلم خوبی ساخته است و خوشحالم که به تماشای این فیلم آمده ام

فیلم سینمایی «ترومای سرخ» از چهارم مهر ماه در سینماهای گروه هنر و تجربه به روی پرده رفته است.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =