پوستر نمایش «گوش‌هایم را بشنو» رونمایی شد

پوستر نمایش "گوش‌هایم را بشنو" به کارگردانی حسین اصل عبدالهی رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، آیین رونمایی از پوستر نمایش گوشهایم را بشنو به کارگردانی حسین اصل عبدالهی و نویسندگی علی پوریان عصر روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با حضور مدیران هنری، عوامل نمایش، اصحاب رسانه و برخی از فرهیختگان این حوزه رونمایی شد.

در ابتدای این رونمایی رئیس حوزه هنری استان، حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه مایه بسی خوشبختی است که امروز در آیین رونمایی از پوستر یک نمایش با ارزش هستیم، اظهار کرد: نمایش و تئاتر یکی از ماندگارترین و تاثیرگذارترین شاخه‌های گستره‌ی هنر است چراکه عمق تاثیری بیشتری در مخاطب ایجاد می کند.

وی تشریح کرد: امید است این کار باارزش با حمایت های مجموعه فرهنگی و هنری مورد رضایت مخاطبان قرار گرفته باشد چراکه این نمایش با عقبه‌ی فکری و قابل قبولی تولید شده است.

حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: حمایت از این نمایش فرهنگی طبیعتا زمینه را برای رشد و تعالی کارهای فاخر و ارزشی فراهم می کند.

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عاشورا، ضمن ابراز خوشحالی ادامه داد: پیش از اجرای این نمایش باارزش در شورای ارزشیابی دقایقی از آن را مشاهده کرده‌ایم که با صراحت تمام می‌توان گفت یک اثر تماشایی بوده و بازیگران توانمند و اعضای گروه بااستعداد این گروه توانسته اند به زیبایب هنرآفرینی کنند.

هادی هاشمی اظهار کرد: برای تئاتر تبریز باید یک کار خوب انجام گیرد تا بتوان استعدادهای باارزش را به نقطه صعودی برسانیم، در این راستا یکی از دغدغه‌های اصلی رساندن تئاتر به جایگاه والا در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی با تاکید بر قوت بخشی به تئاتر تبریز اذعان داشت: اگر به مصداق سخن گفته شود درمی یابیم که تئاتر تبریز به نسبت صنوات گذشته نه تنها پیشرفت نداشته در برخی کارها مدفون بر یک سری مشکلات شده است و این به نوعی به بدنه تئاتر ضربه می زند.

هاشمی از میزبانی کانون بسیج استان در راستای اجرای توسعه نمایش ها در جامعه خبر داد و افزود: کاون بسیج جوانان تبریز از اول اردیبهشت ماه سال ۹۷ شاهد اجرایی نمایش های ارزشی خواهد بود.

حسین اصل عبداللهی، کارگردان این نمایش ارزشی اظهار کرد: نخستین بار به حالت سفارشی کاری را اجرایی خواهیم کرد چون پیش از آن تمامی نمایش‌های من دغدغه‌های اصلی و شخصی خود بوده است.

عبدالهی ادامه داد: متن را نسبت به آثار ارزشی قبلی متفاوت دیدم و به همین دلیل اقدام به همکاری با نویسنده این اثر کردم، اجرایی کردن این نمایش ادای دینی بوده برای کسانی که در راه ایران اسلامی از جان و دل ایثار کرده و همواره با دشمنان مقابله کرده‌اند.

نمایش "گوشهایم را بشنو" به نویسندگی علی پوریان و کارگردانی حسین اصل عبداللهی از ١۵ اسفند در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود.

شایان ذکراست، نویسنده‌ی این اثر، علی پوریان به دلیل اجرای نمایش شایعات و سفر به ژاپن برای اجرای نمایش پابرهنه لخت قلبی در مشت، در این مراسم حضور نداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =