در راستای مقابله با پیامدهای ناشی از گرد و غبار و کمک به توسعه فضای سبز استان، شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب ، مجددا کاشت و نگهداشت درخت در عرصه بیابانی پیرامون تاسیسات نفتی را از سر می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: مهندس بيژن عالي پور همزمان با روز درختكاري با اعلام اين خبر گفت: پيش از اين شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب 1.5 ميليون اصله نهال را در قالب طرح توسعه فضاي سبز پيرامون تاسيسات اجرا كرده است.

وي با اشاره به اينكه بالاترين استاندارد فضاي سبز كشور به شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب اختصاص دارد توضيح داد: اين شركت از ديرباز توسعه فضاي سبز را به عنوان يك فرايند و فعاليت مستمر در ساختار، شرح وظايف و نيز پيوست زيست محيطي پروژه هاي جديد سطح الارضي، پيگيري كرده است.

 مهندس عالي پور تصريح كرد: در اين مورد خاص ، اين شركت براساس نقشه مصوب كميته مديريت سرزمين استانداري خوزستان، در زمينه كاشت، داشت و حفاظت نهال در عرصه هاي  غبارخيز شرق اهواز با اداره كل منابع طبيعي خوزستان مشاركت مي كند.

مهندس عالي پور وسعت اين مناطق را افزون بر 60 هزار هكتار در 16 منطقه، برشمرد و تاكيد كرد: شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي خود و كاهش مشكلات اقليمي شهروندان مسئوليت نهال كاري ، بوته كاري و نگهداشت نهال در بخش هايي از اين عرصه را عهده دار گرديده است.

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب افزود: شركت بهره برداري نفت و گاز كارون به عنوان نماينده اين شركت عهده دار اين ماموريت بوده و به محض تأمين نهال از سوي منابع طبيعي و فراهم شدن امكان شروع به كار محدوده تعيين شده ، نهال كاري آغاز خواهد شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =