بعد از گذشت سالهای متمادی برای نخستین بار از سوی شورا و شهرداری بابلسر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه و روز زن از بانوان شاغل شهرداری بابلسر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،شهردار بابلسر با اشاره به مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک ولادت این بانوی بزرگوار، پیروی از سیره این الگوی ارزشمند را برای بانوان موجب دستیابی به جایگاه واقعی خویش در جامعه و خانواده خواند و اظهار کرد: بزرگداشت چنین مراسمی در ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی ما مفید است چرا که تمسک بر سیره اهل بیت (ع) بویژه حضرت زهرا (س) رشد و تعالی رفتاری و اخلاقی مردم را به همراه خواهد داشت. 

سید مرتضی شفیعی با بیان اینکه در جامعه ما نقش زنان و اثر پذیری آنها بر تربیت خانواده بر کسی پوشیده نیست،گفت: زنان هم می توانند مانند مردان بلکه بیش از مردان موفقیت هایی رو کسب کنند و برای توسعه کشور در حوزه های مختلف موثر واقع شوند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زنان جامعه ما از تخصص ها و توانمندی های بالایی برخوردار هستند بنابراین باید فرصت های لازم در اختیار آن ها قرار گیرد تا بتوانند توانایی و کارآمدی خود را نشان دهند.
شهردار بابلسر همچنین در ادامه با اشاره به بانوان شاغل شهرداری با اعلام اینکه در سال جدید از ظرفیت شما در مسئولیت واحدها استفاده می شود،اظهار کرد: به تعهد خانم ها در زمینه مدیریت اعتقاد زیادی دارم و از این تعهد و توانمندی در مسئولیت واحدها و بخش های دیگر استفاده بیشتری خواهیم داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر نیز با بیان اینکه از ابتدای کار به دنبال برگرداندن جایگاه واقعی همکاران خود در شهرداری بودیم،گفت: تمام تلاش خود را در این دوره از شورا به کار بردیم تا عزت و احترام را به همکاران خود برگردانیم.
هوشیار خسروی با اشاره به اینکه بانوان شاغل وظیفه سنگینی را به عهده دارند و علاوه بر مسئولیت شغلی مسئولیت اداره خانه و خانواده را به عنوان همسر و مادر به عهده دارند،اظهار کرد: بانوان باید از زندگی فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند و عمل به فرامین بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نائب رئیس شورای شهر بابلسر نیز با تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)و تبریک روز زن اظهار کرد: مجموعه شورا و شهرداری در کنار هم هستند وباید تلاش ما خدمت رسانی و کار مفید برای مردم باشد به نحوی که مباهات ما کار کردن در شهرداری و شورا باشد.
فاطمه بهار با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم هایی سنت خوبی است و باید تداوم داشته باشد،گفت: مسئولیت های بانوان در جامعه و خانواده زیاد است و باید زمینه ای برای آنها فراهم شود تا از ظرفیت های آنها در زمینه های مختلف استفاده شود.
عضو شورای شهر بابلسر نیزاظهار کرد: نگرش شورا و شهرداری در این دوره این است که عزت لازم را به کارکنان برگردانند تا کارکنان با آرامش خاطر به خدمت بپردازند.
علیرضا رحیمیان تصریح کرد: انتظار ما از شهردار بابلسر ارزیابی عملکرد بانوان شاغل شهرداری جهت ارتقای جایگاه آنهاست.

گفتنی است در‌پایان مراسم با اهدا لوح و هدایا از بانوان شاغل شهرداری بابلسر تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =