هنرمند زنجانی، عضو هیات انتخاب هشتمین جشنواره ملی و بین اللملی عکس فیروزه شد

ناصر محمدی، هنرمند برجسته زنجانی به عنوان عضو هیات انتخاب هشتمین جشنواره ملی و بین المللی عکس فیروزه که به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود، انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین و بنا به اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی و بین المللی عکس فیروزه، ناصر محمدی، هنرمند برجسته زنجان به عنوان عضو هیات انتخاب هشتمین جشنواره ملی و بین اللملی عکس فیروزه انتخاب شد.

این جشنواره یک جشنواره ملی و بین اللملی است که به میزبانی استان آذربایجان شرقی و با حضور عکاسان حرفه ای برای هشتمین سال متوالی برگزار می شود و به جهت حضور هنرمندان بسیار توانمند در شهر تبریز انتخاب یک هنرمند از دیگر استان ها به عنوان عضو هیئت انتخاب یک اتفاق نادر است.

توانمندی و سابقه درخشان و طولانی این هنرمند زنجانی موجب شده است تا به عنوان عضو هیئت انتخاب هشتیمن جشنواره ملی و بین المللی عکس فیروزه انتخاب شود.

هنرمندان عکاسی که قصد شرکت در جشنواره عکس فیروزه را دارند ابتدا رزومه ای از فعالیت های هنری خود را برای جشنواره ارسال می کنند و پس از تائید هیئت انتخاب، به تبریز دعوت شده و در مدت اقامت خود در این شهر آثار هنری خود را تهیه و برای داوری در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار می دهند.

این جشنواره، بر اساس شاکله ­ی اصلیِ ساختار خود در بخش ملی به‌ صورت حضوری و در بخش بین­ الملل به ­صورت ارسال آثار، در هفته‌ی سوم اردیبهشت­ ماه ۱۳۹۷، برگزار می­ شود.

موضوعات این جشنواره در بخش بین اللمل معماری جهان اسلام (عکاسی مستند از همه‌ی موارد مرتبط با معماری جهان اسلام، در بخش اصلی چهره‌ی شهر از همه‌ی موارد مرتبط با شهر تبریز از قبیل توریسم، شهر و شهروند، زندگی شهری، محیط زیست، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ویژگی­های اختصاصی در رابطه با شهر تبریز، اعم از پوشش، فرهنگ، اغذیه و شیوه های زندگی اقلیمیِ شهر تبریز و بخش ویژه معماری و زیبایی­های ابنیه ­ی تاریخی و مدرن تبریز است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =