در روز جهارشنبه 23 اسفند، انتقاد تند پسر آیت‌الله کاشانی از نام‌گذاری خیابانی به نام مصدق بازدید زیادی داشت. خبرهایی هم درباره توقف تولید یک خودروساز و ظهور خواننده‌ای جدید در خانواده محمدرضا شجریان پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، انتقاد تند پسر آیت‎الله کاشانی از نام‌گذاری خیابانی به نام «مصدق» پر بازدید شد. عکسی از جشن چهارشنبه‌سوری عارف هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. گزارشی درباره استعفاهای مجلس شورای اسلامی با عنوان تهدید با حربه «استعفای‌پارلمانی» نیز پرخواننده شد.

در سرویس اقتصاد، خبر توقف تولید یک خودروساز پربیننده شد. گران شدن 44 هزار تومانی سکه در یک روز هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. قیمت آپارتمان‌های ۵۰ تا ۷۵ متری در مناطق مختلف تهران دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، ظهور خواننده‌ای جدید در خانواده محمدرضا شجریان کلیک زیادی خورد. جنجال تبعیض جنسیتی در یکی از گران‌ترین سریال‌های تاریخ هم دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز از بستری شدن دوباره خواننده پاپ در بیمارستان نگران شدند.

در سرویس جامعه، مسجدجامعی استعفای نجفی را تایید کرد پربازدید شد. خبر توییت بی‌ربط شهردار در هیاهوی انتشار خبر استعفایش توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین کارگر اخراجی شهردار را به آتش کشید کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، عکسی از خانم مجری که معاون وزیر خارجه آمریکا شد از بازدیدترین خبرهای امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با عنوان تیتر جنجالی نیویورک پست علیه ترامپ کلیک کردند. بسیاری هم خواستند بدانند تغییر در وزارت خارجه امریکا چه بر سر برجام می‌آورد؟

در سرویس ورزش، هر ۴ سال یک‌بار کی‌روش از این پسر خوشش می‌آید پرخواننده شد. در ادامه، خبر حمله جدید علی کریمی به کی‌روش مورد توجه قرار گرفت. عصبانیت شدید برانکو از ستاره پرسپولیس هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، مدل جدید قراردادهای استقلال مورد توجه قرار مخاطبان قرار گرفت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =