وزیر امور خارجع انگلیس می‌گوید پوتین به دنبال آغاز جنگ جهانی است احتمالا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بوریس جانسون نرفتن تیم ملی فوتبال انگلیس به جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را ایده‌ای بد و نادرست می‌داند. ترزای می، نخست‌وزیر انگلیس هفته گذشته به دنبال مسمومیت سرگئی اسکریپال، افسر سابق اطلاعاتی روسیه و دخترش در لندن گفته بود که کشورش سطح هیئت اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کاهش خواهد داد. مقامات ارشد و نمایندگان خانواده سلطنتی نیز به روسیه نخواهند رفت.

در این میان بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس در نشست کمیسیون روابط خارجی پارلمان انگلیس گفت: این ایده‌ای بسیار بد و نادرست است که بخواهیم ورزشکاران را مجازات کنیم. این اقدام می‌تواند تأسف‌برانگیز باشد. ما باید گفت‌وگوهای فشرده‌ای با روسیه جهت تأمین امنیت جام جهانی ۲۰۱۸ داشته باشیم.

البته او در حرف‌هایش طعنه بزرگی به پوتین که اخیرا بار دیگر رئیس جمهور روسیه شده است زده و گفته:«پوتین می خواهد از جام جهانی 2018 همان استفاده ای را بکند که هیتلر از میزبانی المپیک 1938 کرده بود.»

هیتلر در آن رقابت ها از اقتدار ژرمن ها گفت و بعد به همسایگانش حمله برد تا تمام دنیا را فتح کند. انگلیسی ها اعتقاد دارند میزبانی 2018 فوتبال حق آنها بوده و روس ها با پرداخت رشوه آن را دزدیده اند.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
    23 2
    انگلیس از روسیه بدتر و روسیه هم از انگلیس بدتر .هردو دشمنان واقعی کشور ایران هستند .