تازه‌ترین گزارش مرکز آمار درباره کرایه ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی نشان می‌دهد بیشترین کاهش کرایه ساعتی مربوط به «ماشین سواری پراید یا مشابه با راننده» با ٦,٧ درصد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز آمار ایران وضعیت کرایه ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی مربوط به نیم دوم سال ٩٦ را منتشر کرد.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به كرایه ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏های عمرانی (٦٠ مورد)، با ارسال پرسش‌نامه‌ها‌ی مربوط از طریق رایانامه به پیمانكاری‏های مجری طرح‏های عمرانی در استان تهران جمع‌آوری می‏شود. این طرح در بهمن ماه سال ١٣٩٦ برای جمع‏آوری اطلاعات مربوط به نیمه‌ اول همان سال اجرا شده است.

در مقایسه تمامی٦٠ قلم مورد آمارگیری این دوره، كمترین افزایش كرایه ساعتی مربوط به «دامپر ٢ تن هیدرولیكی با راننده» با ٠,١ درصد و بیشترین افزایش در متوسط كرایه‌ ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود ٤٠ تن با راننده» با ٣٩,٠ درصد نسبت به دوره‌ قبل بوده است.

همچنین مقایسه متوسط كرایه ساعتی در این دوره با دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد كه بیشترین کاهش كرایه ساعتی مربوط به «ماشین سواری پراید یا مشابه با راننده» با ٦,٧ درصد و بیشترین افزایش كرایه ساعتی مربوط به«جرثقیل خودرو چرخ لاستیكی حدود ٦٠ تن با راننده» با ٤٣,٥ درصد بوده است.

 

35225

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =