معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: امروز همه دستگاههای ذیربط باید تلاش کنند تا تسهیلات بانکی به صورت هدفمند به تولید کنندگان واقعی پرداخت شود و اینگونه نباشد که هر کسی درخواست وام داده به آن تعلق گیرد.کز عمده کشاورزی استان است . ‎

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری،احمد حسین زادگان در اولین جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانداران بابل و بابلسر افزود: تجربه تاریخی نشان داده که در دوره های گذشته ارائه تسهیلات بانکی به تولید کنندگان واقعی تعلق نمی گرفت که این امر می تواند برای اقتصاد ما بعنوان یک چالش مطرح باشد.

وی اظهارداشت: تمام تلاش ما این است که با برگزاری چنین نشست هایی و ارائه راهکارهای مناسب آسیب پذیری در حوزه اقتصاد را کاهش دهیم و بخشی از مشکلات مردم را بتوانیم در حوزه اقتصاد رفع کنیم.

وی افزود: خوشبختانه سازو کارهای خوبی در استان فراهم شده است که می توانیم اقدامات مثبت و خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

حسین زادگان اظهارداشت: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی تولید کنندگان ما باید به سمت تولید و گسترش گلخانه ها، ماهیان خاویاری و دیگر مسائل پیش بروند.

وی ادامه داد: امروز در استان مازندران باید با برگزاری جشنواره های متعدد در تابستان ها در جذب مسافر و گردشگر تلاش کنیم که این امر می تواند در اقتصاد کمک کار باشد.

وی گفت: به هیچ عنوان ما نباید از ظرفیت های نظام بین المللی برای رونق اقتصادی غافل شویم چرا که برای فروش محصولات خود و تقویت اقتصاد نیاز به بازارهای بین المللی داریم.

در ادامه فرماندار بابل نیز گفت: اقتصاد مقاومتی می تواند عدالت اجتماعی را در جامعه نهادینه کند که خوشبختانه دولت تدبیر و امید در این حوزه برنامه های مناسب و متنوعی در راستای حمایت از تولید کنندگان ارائه کرده است.

قربانعلی ولیزاده اظهارداشت: شهرستان بابل بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان مازندران در حوزه های مختلف کشاورزی، تولیدی و دانشگاهی است ، اقدامات بسیاری در حال انجام است و این برنامه در سال جدید با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

سید علی اسد فرماندار بابلسر نیز در این نشست گفت: تمام تلاش ما این است تا بخشی از مشکلات تولیدکنندگان رفع شود و باید برای حفظ اشتغال موجود برنامه های خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: روستا در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش بسیار برجسته ای دارد و بعنوان محور تولید می تواند مطرح باشد.

شهرستانهای بابل و بابلسر در مرکز مازندران با داشتن دهها هزار هکتار اراضی شالیزاری و باغی از مراکز عمده کشاورزی استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =