در روز یک‌شنبه ۲۰ خرداد، متن و حاشیه نشست امروز مجلس شورای اسلامی در صدر اخبار قرار گرفتند. گزارش‌ها و اخبار جام جهانی فوتبال هم مثل روزهای گذشته داغ بود.

در سرویس سیاست، کاربران زیادی با دسته‌گل تازه خودسرها آشنا شدند. درخواست محمد نوری‌زاد برای خروج از کشور دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. تصاویری از جنجال جدید دلواپس‌ها در مجلس هم پربیننده شد.

در سرویس اقتصاد، بسیاری خواستند بدانند چرا باید خرید «نایکی» را تحریم کنیم؟ در ادامه این پرسش برای کاربران جالب بود: دوره رونق مسکن چقدر طول می‌کشد؟ گزارشی با تیتر کاسبان تحریم در تجارتخانه‌های خود اسکناس می‌شمرند هم آه از نهاد مردم برآورد.

در سرویس فرهنگ، واکنش بازیگر «لاتاری» به ماجرای امیرمهدی ژوله و بازیکنان تیم ملی نظر کاربران را به خود جلب کرد. در ادامه گفت‌و‌گو با محمود دولت‌آبادی هم مورد استقبال قرار گرفت. این گفته مریم نوابی‌نژاد هم پربازدید شد: هزار داستان درمان است نه روایت درد.

در سرویس جامعه، توضیحات پزشکی قانونی درباره تست روان‌شناسی ناظم مدرسه غرب تهران در صدر اخبار قرار گرفت. واکنش وزارت علوم و بهداشت به اعتراضات سهمیه‌های ایثارگران، دیگر خبر پربازدید بود. خبری با تیتر کلاهبرداری کارت به کارت از مردم هم بسیاری را هوشیار کرد.

در سرویس بین‌الملل، تصویری از آشفتگی سیاسی جهان دیدنی شد. این گفته سفیر عربستان در آمریکا که چشم‌انداز ما ۲۰۳۰ و چشم‌انداز ایران ۱۹۷۹ است، دیگر خبر پربازدید بود. واکنش جدی مک‌کین به توئیت ترامپ هم بسیاری را به خود جلب کرد.

در سرویس ورزش، افشاگری مازیار ناظمی درباره گزارشگر اعزامی به جام جهانی خواندنی شد. همچنین خبر رسید مراکش با بردی پر گل به ایران رسید. مهاجم تیم ملی ایران به هواداران اورتون پیشنهاد شد! دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، بدتر از فیلم‌های مستهجن! چشم‌ها را خیره کرد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    0 0
    مخاطبین شما بخش بسیار کوچکی از جامعه را نشان می دهد که جناح بازی را فدای اعتبار و عزت ایران کرده اند اگر اونهادلواپسند شما چه هستید چشم و گوش بسته.مثه برجامتان که هم برنامه هسته ای رو به باد فنا دادید و هم جلو تحریم ها را نگرفتید که هیچ، تحریم ها روز به روز بیشتر خواهد شد بعنوان مثال بوینگ و پژو با پررویی تمام برنامه های خود در ایران را رها می کنند .ایندگان در مورد شما قضاوت خواهند کرد