رئیس حوزه هنری استان سمنان در نشستی با مدیرکل، کارشناس فرهنگی و کارشناس روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به این مطلب که برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی یک رخداد بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود گفت: این اداره کل میزبان کتابداران جهت معرفی منابع جشنواره در کارگاه‌های آموزشی و هنری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،داود یاراحمدی ضمن بیان اینکه باید دستگاههای اجرایی برای برگزاری یک کار مطلوب فرهنگی و ماندگار تلاش کنند از آمادگی لازم حوزه هنری استان سمنان برای تعامل و همکاری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان جهت هرچه با شکوه تر برگزارشدن جشنواره خبر داد.

وی با تاکید براینکه باید از موازی کاری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرهیز شود گفت: دستگاههای فرهنگی می توانند با برنامه ریزی و تعامل برنامه‌های مطلوبی را دراستان برگزار کنند.

رئیس حوزه هنری استان سمنان با تاکید براینکه باید به کودکان و نوجوانان توجه ویژه شود خواستار برگزاری برنامه مشترک حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کتابخانه‌های عمومی استان سمنان شد.

در ادامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز، ضمن بیان اینکه باید از ظرفیت‌های دستگاههای اجرایی برای بهتر برگزار شدن جشنواره استفاده کرد اظهار داشت: مطالعه زندگی ائمه اطهار(ع)، موجب در پیش گرفتن راه و رسم توحید محور در زندگی می‌شود.

نورعلی غلامحسین نیا سماکوش ترویج فرهنگ رضوی و خدمت به ساحت مقدس امام رضا (علیه السلام) را یک افتخار بزرگ دانست و گفت: باید با یک انگیزه خاص برای برگزاری جشنواره رضوی تلاش کرد.

وی با تاکید براینکه دستگاههای فرهنگی می توانند با همکاری برنامه‌های مطلوبی را در استان برگزار کنند از تعامل و مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برای برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی جهت توسعه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =