۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳

پس از اعدام محمد ثلاث، دادستانی تهران اعلام کرد قاتل بنیتا (کودک هشت‌ماهه)، پس از تأیید دیوان عالی کشور، سحرگاه امروز، دوشنبه ۲۸خرداد، اعدام شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محکوم‌علیه محمد وفایی در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۲۹ خودروی پراید سفید رنگ متعلق به پدر بنیتا قلعه‌نویی را در حالی که کودک هشت ماهه نیز در صندلی عقب خودرو حضور داشته، به سرقت می‌برد و متعاقباً خودروی حامل کودک را در خیابانی واقع در شهرک مشیریه رها می‌کند که در نهایت منجر به فوت طفل هشت ماهه در اثر نرسیدن اکسیژن و گرمای زیاد می‌گردد. با دستگیری متهم در تاریخ ۱۳۹۶/۵/۳ و انجام تحقیقات، او ضمن اقرار به سرقت خودرو، اتهام خود در خصوص طفل هشت ماهه را نیز می‌پذیرد. این پرونده با صدور کیفرخواست از ناحیه‌ی دادسرای جنایی تهران، در شعبه‌ی ۹ دادگاه کیفری یک تهران مورد رسیدگی قرار گرفته و منتهی به صدور حکم قصاص نفس محمد وفایی با پرداخت تفاضل دیه زن و مرد گردیده است.

دادگاه هم‌چنین از بابت اتهام سرقت و رها نمودن طفل، مجازات حبس و شلاق تعزیری مقرر کرده است. حکم صادره با رد فرجام‌خواهی محکوم‌علیه در شعبه‌ی ۱۵ دیوان عالی کشور ابرام و پس از طی مراحل استیذان و پرداخت مابه التفاوت دیه، حکم قصاص سحرگاه روز جاری در زندان رجایی‌شهر اجرا شد.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =