نشست روسای دانشگاههای علوم پزشکی قطب چهار کشور در خرم آباد برگزار شد

نشست روسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی قطب چهار کشور(لرستان، اهواز،آبادان، بهبهان، شوشتر و دزفول) به ریاست دکتر صدرالسادات معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اين نشست با رويكرد دستورالعمل صرفه جويي در هزينه ها برگزار شد. در ابتداي اين نشست گزارش عملكردي از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در راستاي برنامه هاي طرح تحول سلامت ارائه شد.

همچنين در اين نشست روساي دانشگاه هاي حاضر در جلسه به ترتيب گزارش جامعي را از اقدامات صورت گرفته در مجموعه ي تحت مديريت خود در جهت مديريت هزينه ها و صرفه جويي مصرف در راستاي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي ارائه كرده و مواردي به تصويب رسيد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست پس از عنوان خير مقدم به حاضرين در جلسه عنوان كرد: انصافا نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از زمان شكل گيري اقدامات بسيار بزرگي را در عرصه ي بهداشت و درمان در جهت رفاه حال مردم صورت داد. دكتر ساكي ابراز داشت: در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در حال حاضر 191 پروژه ي بهداشتي درماني در دست احداث داريم كه بار عظيمي از كمبودها و نيازهاي بهداشت و درمان استان را مرتفع خواهد كرد. وي ادامه داد: در اين خصوص علاوه بر حمايت ها و اعتباراتي كه از وزارت به استان تخصيص داده شد، توانستيم از ظرفيت خيرين سلامت به خوبي بهره برداري كنيم. دكتر ساكي كاهش بار اعزام بيماران لرستاني به ساير استانها و افزايش 92 درصدي تخت هاي ويژه ي بيمارستاني را از مهم ترين اقدامات صورت گرفته در چند سال اخير عنوان كرد.

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =