۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
کامبک یوونتوس در روز رونمایی از رونالدو

یوونتوس موفق شد در دیداری تماشایی با نتیجه 2-3 کیه وو را مغلوب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیانکونری در شرایطی که تا اواخر بازی 1-2 عقب بود، در نهایت با گل های دقایق پایانی بونوچی و برناردسکی موفق شد به اولین پیروزی فصل دست یابد.

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم خیلی سریع و در دقیقه 3 موفق شد روی پاس کیه لینی در محوطه جریمه و ضربه دقیق سامی خدیرا به گل اول دست یابد.
در ادامه توپ و میدان به طور کامل در اختیار یوونتوس بود و دقایقی بعد خوان کوادرادو در موقعیتی بسیار خوب و در حالیکه چند بازیکن دیگر شرایط خوبی داشتند خودش اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او به بیرون رفت.
در دقیقه 18 رونالدو در گوشه محوطه جریمه کیه وو صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد اما ضربه روپای او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیق 31 این داگلاس کاستا بود که می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه والی او با اختلاف کمی راهی بیرون شد.
اما در دقیقه 38 این کیه وو بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی ارسال جاکرینی، استپینسکی موفق شد روی غفلت مدافعان یوونتوس و با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام برسد.
اما بعد از گذشت دقایقی از نیمه دوم کیه وو صاحب یک ضربه پنالتی شد تا امانوئل جاکرینی در عین ناباوری در دقیقه 55 کیه وو را پیش اندازد.
5 دقیقه بعد یوونتوس می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه سر محکم رونالدو روی ارسال پیانیچ با مهار دیدنی سورنتینو همراه بود. در دقیقه 65 یک بار دیگر رونالدو با یک ضربه تماشایی بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما باز هم دروازه بان کیه وو تیمش را نجات داد.
در دقیقه 72 و با ارسال رونالدو، مانژوکیچ می توانست با یک ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه او هم به بیرون رفت.
اما حملات یوونتوس بالاخره نتیجه داد و در دقیقه 76 و روی ارسال برناردسکی از روی نقطه کرنر، لئوناردو بونوچی با یک ضربه سر دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.
دقایقی بعد رونالدو پشت یک ضربه ایستگاهی در گوشه زمین قرار گرفت اما ضربه محکم او توسط سورنتینو دور شد. در اواخر بازی یوونتوس توسط مانژوکیچ به گل رسید اما داور بعد از بازبینی صحنه و به دلیل خطای هند رونالدو آن را مردود اعلام کرد.
اما بالاخره یوونتوس در اوقات اضافی و با ضربه دقیق برناردسکی از درون محوطه به گل سوم رسید تا بازگشتی بزرگ داشته و در خانه کیه وو به برتری برسد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد دل پیرو A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    0 0
    زنده باد یوونتوس کبیر