در روز یکشنبه ۲۵ شهریور، اخباری درباره انتقاد تند دختر آیت الله خزعلی از برادرش، دور زدن ایران توسط روسیه، ادعایی دروغ درباره سعید کنگرانی و افشای رازی از صدام بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، انتقاد تند دختر آیت‌الله خزعلی از برادرش در صدر اخبار نشست. از لعن شمر زمان تا صاحب‌ِنظری حدادیان و علی پروین هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین تصویری از فرزند رهبرانقلاب در مراسم عزاداری بین مردم را دیدند.

در سرویس اقتصاد، روسیه برای منافع نفتی‌اش با سعودی‌ها هم‌دست شد و ایران را دور زد پربازدید شد. کاربران خبر فاصله عجیب دستمزد کارگران ایرانی و عراقی را هم خواندند. چگونه پوشک مسئله اقتصاد ایران شد؟ نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، اعتراض به خانم بازیگر ۵۱ ساله‌ای که ژست جوان‌ها را می‌گیرد پربازدیدترین خبر بود. یک ادعای دروغ درباره سعید کنگرانی نیز دیده شد. کاربران همچنان سخنان داریوش ارجمند را با تیتر در فیلم‌های دوپا بازی می‌کنم نه هزارپا خواندند.

در سرویس جامعه، خبر طوفان‌های مرگ‌بار آمریکایی، به ایران هم می‌رسد؟ مورد توجه قرار گرفت و پربازدید شد. مرگ تلخ عروس و داماد جوان یک ماه بعد از ازدواج دیگر مطلب مورد توجه کاربران در این سرویس بود و بسیاری نیز روی خبر نتایخ نهایی آزمون دانشگاه آزاد کلیک کردند. 

در سرویس بین‌الملل، یک راز ۳۶ ساله از صدام درباره جنگ ایران و عراق فاش شد خبر پربازدیدی شد. واکنش سفارت آمریکا به دیدار سردار سلیمانی با فرستاده واشنگتن خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. کنایه سنگین جان کری به ترامپ نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، شادی خانوادگی ملی‌پوشان والیبال پربازدیدترین بود. مجید ایست قلبی کرده، توضیح دیگری نداریم! نیز توجه کاربران را در پی داشت. تصویری جدید از سردار آزمون که حواشی زیادی به پا کرد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =