عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل در جلسه کمیته تخصصی توسعه گیاهان دارویی گفت: اتاق بازرگانی می تواند حلقه وصل بین بخش های مختلف دخیل در حوزه گیاهان دارویی، از جمله زارع، محقق، سرمایه گذار و تجار باشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل در جلسه کمیته تخصصی توسعه گیاهان دارویی گفت: اتاق بازرگانی می تواند حلقه وصل بین بخش های مختلف دخیل در حوزه گیاهان دارویی، از جمله زارع، محقق، سرمایه گذار و تجار باشد.

عیسی شاهی زارع ادامه داد: در این کمیته باید مطالبه گری اصل اول باشد، باید از دستگاه های زیربط مطالبه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی حمایت های لازم را چه معنوی و چه مادی از این کمیته انجام می دهد، و همچنین می تواند به عنوان بازاریابی در این حوزه نقش ایفا کند.

شاهی زارع تصریح کرد: البته حمایت از فعالین حوزه گیاهان دارویی نیازمند ارتباط نزدیک است، ما میهمانان مختلفی را هر ماهه در اتاق اردبیل می پذیریم که موقعیت مناسبی برای آشنایی از نزدیک و همکاری های دوطرفه است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل گفت: فعالین حوزه گیاهان دارویی باید آمار و ارقام دقیقی را از تولیدات خود داشته باشند و در دیدارهای تجاری با فعالین اقتصادی کشورهای مختلف به آن ها ارائه شود تا بتوانیم بازار آن کشورها را به دست بیاوریم.

عیس شاهی زارع

شاهی زارع در انتها پیشنهاد داد که نیمه اول هر ماه جلسه کمیته تخصصی توسعه گیاهان دارویی برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =