بازدید وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل و قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران

دکتر هاشمی وزیر بهداشت از درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل و قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران بازدید کردو گفت: اقدامات بهداشتی و درمانی در زمینه خدمت رسانی به زائرین، مطلوب است.

به گزارش خبرآنلاین از بابل،وی گفت: تاکنون تمامی اقدامات در زمینه بهداشت و درمان و خدمت رسانی به زائرین کربلای معلی به خوبی پیش رفته و مشکلی وجود ندارد.

دکتر هاشمی پس از بازدید از درمانگاه امام رضا (ع) مستقر در عمود ۲۸5 در مسیر پیاده روی نجف به کربلا درخصوص جزئیات این بازدید اظهار داشت: تعداد بیمارانی که در این بیمارستان بستری هستند، کم نیست و اکثریت آنها با مشکلات جزئی پزشکی مراجعه کرده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

وزیر بهداشت بیان کرد: از تمامی همکاران گروه پزشکی که از اقصی نقاط کشور برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی آمده اند، باید تشکر کرد.

دکتر هاشمی وضعیت بهداشت و درمان و رسیدگی به بیماران را مطلوب دانست و گفت: تاکنون تمامی اقدامات در زمینه بهداشت و درمان و خدمت رسانی به زائرین کربلای معلی به خوبی پیش رفته و مشکلی وجود ندارد.

وزیر بهداشت به توصیه های بهداشتی که قبل از اعزام زوار اربعین حسینی به کربلا، مورد تاکید قرار گرفته، اشاره کرد و تصریح کرد: امیدوارم زائرین عزیزی که به این سرزمین مشرف شده اند، مواردی که قبلا توصیه شده از جمله استفاده از لباس گرم و دقت در مصرف خوردنی ها و آشامیدنی ها را رعایت کنند.

وزیربهداشت

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =