ایسنا زنجان نوشت؛ «رقیه شجاعی»، بانوی زنجانی توانست ورودی رقابت‌های جهانی کره و پاراآسیایی جاکارتا در ماده R3 را به دست آورد.

در اولین روز از رقابت‌های تیراندازی العین امارات، اولین نماینده کشورمان یعنی رقیه شجاعی از زنجان در رقابت‌های تفنگ بادی ماده R3 به مصاف حریفان رفت. وی اولین نماینده ایران در رقابت‌های روز اول بود و با ثبت رکورد ۶۲۴.۷ در مرحله مقدماتی در جایگاه ۲۵ قرار گرفت.

اگر چه به فینال راه نیافت اما توانست ورودی رقابت‌های قهرمانی جهان در کره‌جنوبی و بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را به دست آورد. شجاعی برای اولین‌بار است که در رقابت‌های R3 شرکت می‌کند و ماده اصلی وی R2 است.

تیم‌ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام‌زاده، مجید فلاح‌اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به‌عنوان سرمربی و علی مهدوی‌عابد و زهرا علی‌بیگی به عنوان مربیان تیم‌ملی، هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند. همچنین مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی و رقیه اله‌کرمی نیز به عنوان سرپرست کاروان با تیم تا 7 فروردین‌ماه همراه هستند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =