با حضور مدیرعامل دانش بنیان شرکت مبتکران، سومین فستیوال استانی محاسبات سریع دهنی ای کیومس در مجتمع نیکان بابل برگزار شد.

:
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران ، مدیر محاسبات ذهنی مبتکران مازندران صبح امروز در سومین فستيوال محاسبات سریع ذهنی مازندران در مجتمع نیکان اظهار کرد: بیش از 40 نفر از برگزیدگان شهرستانی در این فستيوال شرکت کردند.


قاسم عزیزاده گرجی افزود: در این فستيوال در هشت سطح به نفرات اول تندیس و به نفرات دوم و سوم مدال اهدا شد ضمن اینکه علاوه بر اهدای هدیه به سایر شرکت کنندگان ، گواهی حضور نیز به افراد اهدا شد.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر محاسبات سریع ذهنی (IQMAS )در مازندران هفت شعبه دارد ابراز امیدواری کرد تا مهرماه سال جاری به 12 شعبه افزایش یابد.


عزیزاده گرجی با بیان اینکه 450 نفر فراگیر در حال حاضر آموزش در کلاس های چرتکه هستند از افزایش 15 درصدی فراگیران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.


مدیر محاسبات سریع ذهنی (IQMAS )مازندران در خصوص مزیت این کلاس ها و تاثیر مثبت آن بر کودکان و نوجوانان بیان داشت: برگزاری این کلاس ها با خلاقیت های ذهنی کودکان ارتباط مستقیم دارد چرا که سبب تقویت سرعت عمل در افراد ، سبب قدرت خوب دیدن و خوب شنیدن و ایجاد مهارت در کودکان می شود.


وی با اشاره به اینکه کلاس های چرتکه نوعی ورزش ذهن است، افزود: این ورزش خلاقیت ذهنی ،مهارت و قدرت یادگیری را در افراد افزایش داده و سبب تقویت فعالیت های ذهنی میشود.


عزیزاده گرجی نقش خانواده ها را در فراگیری و آموزش دانش آموزان بسیار موثر برشمرد و گفت: اگر تمرینات و آموزش های دانش موزان مستمر باشد به طبع شاهد خلاقیت و موفقیت های زیادی در این دانش آموزان خواهیم بود.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =