آلودگی هوای کلانشهرها در ایجاد تنش، ضرب و جرح و درگیری‌ها تاثیر دارد

تسنیم نوشت:به گفته دادستان مرکز استان البرز،آلودگی هوا در کلانشهرها بر ایجاد تنش، ضرب و جرح و درگیری‌ها تاثیر زیادی دارد.

حاجی رضا شاکرمی در هفتمین مجمع سالانه پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز در مرکز آموزشی شهید مدرس برگزار شد، اظهار داشت: پدیده ضرب و جرح دومین جرم استان البرز و کشور است و این جرم در کشور در حال ظهور و بروز است.

دادستان کرج با بیان اینکه جوشش خون منجر به ضرب و جرح می‌شود، افزود: اثرات این جرم در مردم و نیروهای مسلح بسیار زیاد است و برای نیروهای مسلح این موضوع بسیار خطرناک‌تر است.

شاکرمی با تاکید بر اینکه ضرب و جرح منجر به تنش جانی و مالی در جامعه می‌شود، گفت: آستانه تحمل در جامعه کاهش یافته و باید عوامل مختلف این موضوعات بررسی شود و آلودگی هوا در کلانشهرها بر تنش و عدم تصمیم‌گیری صحیح و ایجاد ضرب و جرح اثر زیادی دارد و ایجاد پلیس محله‌محور نیز برای کاهش جرم بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه برخی ضرب و جرح‌ها منجر به مرگ و خسارت‌های جبران‌ناپذیر است، تصریح کرد: ضرب و جرح سبب عدم اعتماد در بین جامعه و مردم می‌شود و کنترل و گزینش‌ها قبل از ورود به یگان خدمتی نیروهای مسلح بسیار اهمیت دارد.

دادستان مرکز استان البرز با بیان اینکه ایجاد کلاس‌های کنترل خشم در نیروهای مسلح بسیار مهم و مناسب است، بیان داشت: آگاهی مدنی و کیفری در بین نیروهای مسلح حائز اهمیت است و سبب کاهش خشم و کنترل و سعه صدر در بین نیروهای مسلح خواهد شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =