۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

تسنیم نوشت: حسین الله کرم جزئیات حادثه تصادف خود را تشریح کرد و گفت: بنده خواستار پیگیری نبوده‌ام و هیچ چیزی هم از آن فرد نمی‌دانم.

حسین الله‌کرم دبیر تشکل سیاسی "شورای هماهنگی حزب‌الله" و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، چهارشنبه (2 خرداد) در حالی که عازم سخنرانی برای پیشکسوتان اطلاعات عملیات 8 سال دفاع مقدس تهران بود، در بزرگراه شهید کریمی -کمربندی شهر ری دچار سانحه شد.

وی که سوار بر موتور سیکلت شخصی خود بود، پس از برخورد با یک موتورسیکلت دیگر، از ناحیه سر، دست و پا مصدوم و بیش از نیم ساعت بیهوش در بزرگراه رها شده بود.

حسین الله‌کرم که اکنون از بیمارستان مرخص شده، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: پس از بروز سانحه به مدت نیم ساعت در اتوبان بی‌هوش بودم که توسط چند نفر به کنار خیابان آورده می‌شوم و پس از رسیدن آمبولانس به هوش می‌آیم. توسط آمبولانس به بیمارستان 7 تیر منتقل و از آنجا به بیمارستان بقیةالله اعزام شدم. در آنجا مراحل درمانی را سپری کردم و پس از 24 ساعت مرخص شدم.بنده به دلیل ناراحتی قلبی، قرص رقیق کننده خون مصرف می‌کنم و بر اثر حادثه بدنم دچار کبودی و از ناحیه دست و سر دچار آسیب شده‌ام اما خطر رفع شده است. پس از وقوع حادثه راکب موتور از صحنه تصادف گریخت و بنده بر زمین افتادم و بیهوش شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طریق نیروی انتظامی پیگیر این تصادف بوده‌اید یا خیر، گفت: بنده خواستار پیگیری نبوده‌ام و هیچ چیزی هم از آن فرد نمی‌دانم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصادف سوء قصد بوده؟ یا خیر، تصریح کرد: واقعیت این است که موتور سوار به من زده و پس از آن هم فرار کرده، این 2 نکته مشکوک است ولی نمی‌توانیم بگویم که سوء قصد بوده است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خارطوریان A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    7 1
    طبق قوانین نیوتن هر عملی عکس العملی دارد و وقتی جسمی نیرویی به جسم دیگر وارد می سازد به همان اندازه نیرو متقابلا به خودش وارد می شود. پس چطور می شود با نیرویی یکسان و دستگاه های سیکلت یکسان شما نقش بر زمین می شوی و ان بنده خدا متواری شده و حالش خوب بوده و پا به فرار گذاشته؟ چرا باید فرار کند؟ شاید شما مقصر بودی اصلا. شاید اصلا موتور سیکلت دیگری در کار نبوده است و الله کرم جان و تعادل خود را از دست داده اید. کنتور که نمی اندازد ولی با قوانین فیزیک جور در نمی اید.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    31 3
    یعنی سعید عسگر زد در رفت . شخصیت مهمتری پیدا نکرده بودند؟
  • سیا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    19 4
    حضور موتور سیکلت در بزرگراه ممنوع است. اما واقعا افسوس
  • بی نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    11 1
    چرا باید بخوان علیه اش توطئه و سو قصد کنن . تاریخ مصرف این توهمات خیلی وقته گذشته
  • بی نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    8 2
    میگم سوقصد یک کمی محکمتر بود الان یک خیابون داشتیم به نام شهید الله کرم
  • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    15 2
    بردنش بیمارستان 7 تیر و بعد گفته پاسدارم بردنش بقیه الله چرا برادران مردمی سپاه همه چیزشان از مردم جدا هست؟چرا بر خلاف دیگر کشورها که نظامیانشان با افتخار لباس فرم میپوشند این برادران با لباس فرم در جامعه نیستن و از پادگان که میخوان در بیان همانجا لباس فرمشان را عوض میکنن؟این سوال برام در سربازی پیش امد و هنوزم جوابشو نگرفتم