برنامه 90 این هفته به اتفاقات مربوط به یک آکادمی فوتبال در یزد پرداخت. آکادمی که تیمی متشکل از نونهالان یزدی را به گرجستان برده و سرانجام این سفر غرق شدن دو نونهال یزدی در دریاچه ای در کشور گرجستان بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوربین روی صورت مادر یکی از قربانیان رفته بود و می گفت: "من اگر بدبخت و بیسواد نبودم الان بچه ام را دست کسانی که نمی شناختیم نمی سپردیم که حالا خبر از دنیا رفتنش را برای مان بیاورند." برنامه نود هفته پیش به اتفاقات مربوط به آکادمی فوتبالی در شهر یزد پرداخته بود که تیمی از نونهالان را برای برگزاری یک اردوی آماده سازی و تفریحی به گرجستان برده بود. یک آکادمی که حتی مجوز کار هم نداشته است! اصلی ترین اتهامی که به مسئول اصلی این آکادمی وارد است، سو استفاده از این بازیکنان و خانواده های شان برای گرفتن ارز دولتی و فروش آنها به قیمت آزاد است. ضمن اینکه خانواده های نونهالان از دست رفته ادعا داشتند که فشار زیادی روی آنها بوده و مسئولین آکادمی اعلام کرده بودند اگر بازیکنی به این اردو نیاید اخراج خواهد شد.

در ادامه این آیتم مسئول آکادمی مقابل دوربین قرار گرفت و درباره اتفاقات مربوط به چنین حادثه ای صحبت کرد. فردی که در حال حاضر نیز در بازداشت است و می گفت اردوی ما کاملا تفریحی بوده. همچنین او اعلام کرد از خانواده ها رضایت گرفتند و به آنها گفتند هر اتفاقی که برای بچه ها بیفتد مسئولیتش به عهده بیمه خواهد بود. محمدی همچنین با اقتدار از این گفت که اتفاقات اخیر زیر سر کسانی است که می خواهند ما در یزد کار نکنیم، اما ما با قدرت به کار خودمان بعد از حل شدن این مشکلات ادامه خواهیم داد.

ضمنا مسئولان ورزش یزد در ادامه گفتند که چنین اردویی بدون اطلاع و مجوز تربیت بدنی این استان ترتیب داده شده است.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =