اعتراض نماینده ارومیه به وزیر آموزش‌وپرورش در مورد حذف دریاچه‌ارومیه

تسنیم نوشت: بهادری نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد حذف دریاچه ارومیه از نقشه موجود در کتاب فارسی دوم دبستان به وزیر آموزش و پرورش انتقاد و از دریافت تذکر کتبی وزیر از مجلس خبرداد.

بعد از انتشار تصویری از کتاب فارسی دوم دبستان امسال مبنی بر وجود نداشتن دریاچه ارومیه در نقشه روی جلد که اعتراض‌هایی را در پی داشته است، هادی بهادری نماینده ارومیه به این موضوع اعتراض کرد.

فارسی دوم دبستان بدون دریاچه ارومیه

هادی بهادری با اشاره به حذف نقشه دریاچه ارومیه از طرح روی جلد کتاب‌های درسی اظهار داشت: این اتفاق نباید به هر دلیلی روی دهد چراکه این دریاچه در هر وضعیتی که باشد یک سرمایه بزرگ برای این کشور است.

وی افزود: در این ارتباط به وزیر آموزش‌وپرورش تذکر جدی داده می‌شود تا این کار دوباره تکرار نشود و در صورت تکرار از وی سؤال پرسیده می‌شود.

بهادری گفت: اگر حذف دریاچه ارومیه از نقشه کشور تکرار شود این کار نشان‌دهنده عمدی‌بودن آن است که باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد و افراد متخلف پاسخ‌گو باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احیای دریاچه ارومیه در اولویت نخست مسائل محیط زیستی کشور قرار دارد بنابراین باید همه تلاش کنند تا این دریاچه جانی دوباره بگیرد و دولت نیز باید حمایت‌های خود را از طرح‌های احیای آن افزایش دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =