۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳

محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس در کنار تمام نقاط قوتش، نقطه ضعف عجیبی به نام سرزنی دارد.

محمد همتی:باخت به ذوب آهن در سرنوشت پرسپولیس هیچ تاثیری نداشت؛ هواداران این تیم نیز به همین دلیل خیلی ناراحت نبودند و اتفاقا بعضی باتوجه به هیجانات جدولی از این باخت استقبال هم کردند. اما آنچه که باعث نگرانی آن ها شد اشتباهات فردی و بعضی ایرادهای تاکتیکی تیم برانکو ایوانکوویچ بود.
برخی این اشتباهات را از سر شکم سیری و مهم نبودن بازی ها می دانند اما یک نقطه ضعف همیشگی در مدافع این تیم، بدون شک نمی تواند توجیه های این چنینی داشته باشد.
محمد انصاری مدافع این تیم در صحنه گل دوم ذوب آهن نتوانست توپ را دفع کند و کی روش استنلی بالاتر از او سرزنی کرد و دروازه پرسپولیس باز شد.
او پیش تر نیز اشتباهات این چنینی انجام داده بود؛ در بازی با الهلال یار مستقیم انصاری موفق به سرزنی و به تساوی کشیدن بازی شد. در بازی برگشت مقابل استقلال در لیگ شانزدهم نیز انصاری با ضربه سری غلط، توپ را در مقابل محوطه جریمه برای فرشید اسماعیلی کاشت تا او با شوتی دیدنی گلزنی کند.
جدا از زمان بندی اشتباه در پرش، به نظر می رسد انصاری در برخی دقایق نمی تواند در محل فرود ضربات سرش کنترل لازم را داشته باشد.
محمد انصاری یکی از برترین مدافعان فوتبال ایران است؛ کسی که به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس آمد اما به یکباره پیشرفتی چشمگیر داشت و به تیم ملی هم رسید اما برای بهترین بودن، او باید این نقطه ضعف را نیز جبران کند. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =