۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
۲+۱ هتل لوکس در تهران

تهران شهر پر رفت و آمدی که ادارات دولتی، مراکز خرید و جاذبه های زیادی را در خود جای داده است. این شهر بزرگ که بیست و پنجمین شهر پر جمعیت دنیا به شمار می رود در همه ایام سال مسافران داخلی و خارجی زیادی را به خود می بیند.

هتل در تهران بی شمار است، که شما با توجه به نوع سفرتان( تفریحی، کاری و ...) می توانید مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های تهران را به شما معرفی می کنیم.

  • هتل 5 ستاره به قدمت تاریخ هتلداری

در این هتل 5 ستاره میهمانان هم ستاره دار هستند! هتل آزادی تهران با ارائه امکانات و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، میزبان بسیاری از شخصیت های معروف و بلندپایه بوده است.

هتل آزادی (هایت سابق) قبل از انقلاب توسط شرکت آمریکایی ساخته شد، این هتل لوکس پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون زیر نظر مهندسان سوئیسی و ایتالیایی به بهره برداری رسید.

از اتوبان چمران که به سمت تقاطع اوین حرکت کنید، ساختمان بلند هتل پارسیان آزادی به چشم می خورد. اگر می خواهید در هتلی اقامت کنید، که در محدوده طرح ترافیک دائمی و زوج و فرد تهران قرار نداشته باشد، هتل آزادی انتخاب مناسبی است.

هم جواری با کوهپایه های البرز باعث شده میهمانان علاوه بر تنفس هوای تمیز، از اتاق های هتل دید خوبی به بیرون داشته باشند. هتل آزادی دارای واحدهای اقامتی متنوعی است، که مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، دستگاه چای ساز، میز و صندلی و تلوزیون هستند.

هتل های لوکس فراوانند اما پیدا کردن هتلی که بتواند همه نیازهای میهمانانش را پاسخ دهد، کار سختی است. هتل آزادی در شاهراه ارتباطی و با دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر انتخاب کسانی است که می خواهند به نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات صدا و سیما، سالن اجلاس سران و یا مجموعه ورزشی انقلاب دسترسی آسانی داشته باشند. با این تفاسیر شاید فکر کنید این هتل مناسب شما که می خواهید با خانواده به سفر سیاحتی بروید نیست، اما باید خیالتان را، راحت کنیم که از این هتل به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری مانند مجموعه سعدآباد، پارک ژوارسیک و مجموعه تفریحی توچال بروید.

رستوران ایتالیایی بیچه کلاس جهانی دارد و یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران به شمار می رود. سرآشپز به همراه کادر اجرایی اش به همه دنیا سفر کرده اند و ترکیبات غذایی بی نظیری برای جلب رضایت میهمانان سرو می کند. علاوه بر رستوران ایتالیایی می توانید به رستوران فرنگی ارکیده، رستوران فضای باز سرو که هرکدام منوی متنوعی دارند، سری بزنید. با اقامت در این هتل برای صرف صبحانه به سالن صبحانه یاسمن بروید، همچنین از کافی شاپ نیلو و کافی هاوس آسمان که معماری و فضای منحصر به خود را دارند، غافل نشوید.

استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، اسپا و حمام سنتی از امکانات مجموعه سلامت این هتل 5 ستاره هستند. ویژگی ممتاز هتل پارسیان آزادی سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی است، که درباره شست و شوی ملحفه ها و مصرف بهینه آب هشدار می دهد. به همین جهت این هتل اولین هتل سبز ایران و دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

با رزرو هتل پارسیان آزادی تهران بی تردید در یکی از بهترین هتل های تهران اقامتی خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

  • اولین رستوران گردان در تهران

هتل انقلاب، در خیابان طالقانی یکی از قدیمی ترین هتل های 4 ستاره تهران محسوب می شود. این هتل با نام قدیمی رویال گاردن مناسب برای کسانی است که می خواهند در بافت قدیمی شهر اقامت داشته باشند. از هتل پارسیان انقلاب می توانید با طی مسافت کوتاهی به خیابان ولیعصر برسید، قدم زدن در این خیابان طولانی که با درختان چنار تنومند محصور شده بسیار لذتبخش است. اگر از خیابان ولیعصر به سمت جنوب حرکت کنید، به پار ک دانشجو، کتابفروشی و کافه های زیادی دسترسی پیدا می کنید. همچنین با حرکت از ولیعصر به سمت شمال سینماهای قدس و استقلال نزدیک به شما خواهند بود. البته پیاده روی در بلوار کشاورز هم جذابیت خودش را دارد.

اگر می خواهید به بافت قدیمی شهر، ادارات دولتی و جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی داشته باشید، این هتل 4 ستاره گزینه مناسبی خواهد بود. دانشگاه امیرکبیر، سفارت روس، انگلیس، ایتالیا همچنین فرودگاه مهرآباد از این هتل در دسترس هستند.

اولین رستوران گردان تهران در هتل انقلاب قرار دارد، که هنوز هم با وجود برج های سر به فلک کشیده چشم انداز جالب و جذابی دارد. غذا خوردن در ارتفاع 50 متری در حالی که تهران زیر پایتان است، پیشنهاد وسوسه انگیزی به نظر می رسد. برای دورهمی صمیمانه ای با خانواده و دوستانتان، رستوران نارون در هتل گزینه مناسبی است. همچنین رستوران پارسه واقع در طبقه همکف هتل انقلاب برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می کند.

تالار عروسی هتل انقلاب بی شک مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها و همایش ها باشد.استخر هتل انقلاب مورد استقبال علاقمندان به آب تنی و شنا در محیطی تمیز است.

  • هتل 5 ستاره در بلوار کشاورز

به دنبال هتلی با امکانات مطلوب در بلوار کشاورز هستید؟ هتل اسپیناس خلیج فارس انتخاب هوشمندانه ای است. این هتل 5 ستاره سال 1389 کار خود را آغاز کرد و هتلی نوساز محسوب می شود. معماری منحصر به فرد، کادر مجرب و امکانات متناسب با استاندارد های جهانی سبب جلب توجه مشکل پسندان به این هتل شده است.

در رستوران مدیترانه که چشم انداز مناسبی به بلوار کشاورز دارد، می توانید حین صرف غذا از محیط لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی همچنین صبحانه سلف سرویس به همراه مناسب ترین خدمات سرو می شود. تا خاطره فراموش نشدنی غذاهای خوشمزه و لذیذ این هتل 5 ستاره در ذهن میهمانان به یادگار بماند. اگر تمایل دارید غذایتان را در رستورانی با نقش های هنری و دکوراسیون اصیل ایرانی صرف کنید، سری به رستوران سنتی هتل اسپیناس خلیج فارس بزنید و همراه با صرف غذای لذیذ از موسیقی سنتی زنده هم لذت ببرید. در کافی شاپ هتل اسپیناس خلیج فارس در فضایی آرام و صمیمی شما را به صرف مافین، نوشیدنی های سرد و گرم، میان وعده های سبک و شیرینی از میهمانان پذیرایی می شود.

از این هتل 5 ستاره دسترسی آسانی به پارک لاله، خیابان ولیعصر، سازمان آب، سفارت عراق، بازار کامپیوتر تهران و سازمان راهداری خواهید داشت.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780335