کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با تمرکز بیشتری به بازی‌های خود برابر تیم‌های قدرتمند حاضر در روسیه ادامه می‌دهیم.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست خبری پیش از دیدارهای هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

سعید معروف درباره دیدارهای هفته سوم مسابقات و خستگی ناشی از سفرهای طولانی و فشردگی لیگ ملت‌ها گفت: من هم با سایرین موافقم. بله سخت است اما بهانه خوبی (برای بد بازی کردن) نیست. موقعیت برای همه تیم‌ها یکسان است. بازی‌ها روز به روز هم سخت‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: ما سفر بلندمدتی را از آرژانتین به روسیه داشتیم. نمی‌توانیم بگوییم که از سطح عملکرد خود در دو هفته اول بازی‌ها رضایت داشته‌ایم، اما با تمرکز بیشتری به بازی‌های خود برابر تیم‌های قدرتمند حاضر در اینجا ادامه می‌دهیم. این هفته و هفته آینده سخت‌ترین بازی‌های خود را پیشِ‌رو خواهیم داشت. امیدوارم روند خود را بازیابیم و به مسابقات برگردیم.

معروف در پاسخ به این سؤال که "از بازگشت به روسیه چه احساسی دارید؟"، خاطرنشان کرد: من در این کشور قبلاً حضور داشتم و سفرهای زیادی در روسیه رفته‌ام. سال 2014 برای من سال خوبی بود. من در شهر اوفا نیز در گذشته به میدان رفتم، اما تجربه حضور در این سالن را نداشتم. امیدوارم تجربه‌های خوب ما در روسیه دوباره تکرار شود.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =