موسسه کنسرت‌گذار الیاس یالچین‌تاش، با وجود تکذیب دفتر موسیقی، اعلام کرد این خواننده ترک در تاریخ معین شده قبلی در کیش روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزاری کنسرت ایلیاس یالچین‌تاش، خواننده سرشنس ترک در کیش، هنوز در پرده ابهام قرار دارد.

در حالی که امروز صبح، دفتر موسیقی وزارت ارشاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ مجوزی برای اجرای الیاس یالچین‌تاش در جزیره کیش صادر نشده است (اینجا)، موسسه برگزارکننده کنسرت این خواننده ترک تاکید کرد اجرای موردنظر طبق برنامه قبلی روی صحنه خواهد رفت.

روابط عمومی موسسه اکسیرنوین دراین‌باره اعلامیه زیر را منتشر کرد:

«کلیه مجوزهای لازم و قانونی در خصوص برگزاری این برنامه اخذ شده و این موسسه هرگز بدون اخذ مجوزهای لازم و‌ هماهنگی با سایر نهادهای ذیربط اقدام به فروش بلیت و برگزاری چنین کنسرت‌هایی نکرده است و نخواهد کرد. بدیهی است این کنسرت با کلیه مجوزها و هماهنگی‌های صورت گرفته در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود رسانه‌های معتبر در چنین شرایطی از قضاوت ناعادلانه و تصمیم‌گیری یک‌طرفه و شتاب زده اجتناب کنند و به فکر شرایط مطلوب میزبانی و شان کشور عزیزمان در مقابل مهمانان و هنرمندان خارجی باشند.

متعاقبا پاسخ مستدل به انضمام مدارک مستند توسط روابط عمومی موسسه اکسیرنوین منتشر خواهد شد.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    10 1
    عالیه الیاس
  • علی A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    6 4
    یه سر تو بازار بزنید همه چیز ۵۰ درصد گران شده ،اجاره خانه بیداد میکند ،قبضهای اب وبرق وحشتناک ،من موندم یک عده تمام فکرشان اینست که کجا کنسرت برگذار شود وبریزن وواویلا راه بیندازند ،واقعا این موجودات قابلیت بررسی روانشناختی دارند ،بیشتر به حسادت ومردم ازاری شبیه است تا دیانت
    • دانشجو GB ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      6 3
      جناب علی، هر چیزی سر جای خود درست است رسیدگی شود اینکه وضعیت اقتصادی خوب نیست دلیل نمیشود کنسرت برگزار نشود ... نباید مسایل با هم قاطی کرد ... در اخر توصیه میکنم درست نیست به هموطنانتان که مخالف شان هستید توهین کنید... من و ما و شما قابلیت بررسی روان شناختی نیازمندیم